کشف پیام‌های مخفی در تریلر Silent Hill: Townfall

کاربرها موفق به کشف چند پیام مخفی در تریلر معرفی بازی Silent Hill: Townfall شدند که از اشاره به Alessa از بازی اول این مجموعه تا جملات و کدهای مخفی SOS را شامل می‌شود.

علاوه‌بر این، پیام SOS یا درخواست برای کمک به‌صورت کد مورس در این صوت مخفی شده و همچنین به شخصیت Alessa از قسمت اول مجموعه‌ی سایلنت هیل اشاره می‌شود. او در این بازی که برای کنسول PS1 عرضه شده بود، درواقع دختر دالیا گیلسپای (Dahlia Gillespie) از اعضای فرقه‌ی شناخته‌شده به نام Order بود. براساس عقاید آن‌ها بذر یک «خدا» در دل آلسا وجود دارد و اعضای فرقه سعی در تولد آن دارند. ظاهرا این همان چیزی است که قدرت شهر Silent Hill را به آن می‌دهد.

برخی طرفداران بعد از معرفی بازی‌های جدید سایلنت هیل به‌دنبال کشف نکات مخفی و پیام‌هایی هستند که بازیسازان برای کسانی که به اندازه کافی کنجکاوی به خرج دهند، در دل ویدیوها مخفی کرده‌اند. یکی از کاربران ردیت با نام کاربری MilkManEX با تبدیل صدای ویدیوی رونمایی از بازی Silent Hill: Townfall به یک فایل MP3 متوجه وجود یک جمله‌ی مخفی در طیف نگار فرکانس صوت شده که در آن نوشته: «هر قلبی که این شهر داشته، حالا متوقف شده است».

پیام مخفی در تریلر Silent Hill: Townfall

دیگر بازی‌هایی که به‌تازگی از سری Silent Hill معرفی شدند، شامل ریمیک بازی Silent Hill 2 و Silent Hill F می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید راجع به علایق و انتظارات خود از بازی‌های جدید مجموعه‌ی ترسناک سایلنت هیل با یک گیمر و سایر کاربرها گفت‌وگو کنید.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه Batma، دنیای وارونه گرفته تا رنگ منبع



منبع

انتظار می‌رود تا سال آینده اخبار رسمی بیشتری درباره بازی Silent Hill: Townfall منتشر شود؛ بنابراین این پیام‌های مخفی و تریلر رونمایی از بازی تا آن زمان تنها اطلاعاتی هستند که در اختیار ما خواهند بود. براساس اعلام توسعه‌دهندگان استودیو No Code، داستان این بازی به‌نوعی حکم نقطه‌ی کانونی بازی‌های قبلی این تیم را پیدا خواهد کرد. در نتیجه اگر با بازی Stories Untold و بازی Observation آشنا باشید، احتمالا کم‌وبیش می‌دانید که در Silent Hill: Townfall شاهد چه جنسی از قصه‌گویی خواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر