چندین بازی جدید از دنیای Halo در دست توسعه هستند

استودیو 343 صنایع در حال استخدام کارمندان جدید برای پروژه های آینده سری Halo است.

343 Industries ممکن است دیگر روی به‌روزرسانی‌های فصلی معمولی برای Halo Infinite کار نکند، اما همچنان در حال توسعه محتوای جدیدی برای تیراندازی است که در به‌روزرسانی‌های بعدی بازی در دسترس خواهد بود. با این حال، همانطور که می‌توانید تصور کنید، استودیو احتمالاً برنامه‌های بلندمدت‌تر و بزرگ‌تری برای آینده فرنچایز Halo دارد و به استخدام افراد برای کار روی پروژه ادامه می‌دهد.

برایان جراردمدیر ارتباطات استودیو 343 صنایع اخیرا در این شبکه اجتماعی صحبت کرد شرکت هایی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، ریوت گیمز، گروه امپرسور و بسیاری از استودیوها و ناشران دیگر در ماه های اخیر کارگران خود را اخراج کرده اند. جرارد ادامه داد: “اگر این برای کسی مفید است، لطفاً توجه داشته باشید که در حال حاضر چندین فرصت برای کار روی آینده سری Halo در استودیو 343 صنایع وجود دارد.”

Master Chief در نقشه داستان Halo Infinite

توییت برایان جرارد شامل شرح مختصری از همه فرصت های شغلی و همچنین نکاتی در مورد بازی های آینده Halo است. ما به دنبال اسپارتایی‌های جدیدی هستیم که به تیم ما بپیوندند تا نسل بعدی بازی‌ها و تجربیات را در دنیای علمی تخیلی برنده جوایز خود بسازیم.

استودیو 343 صنایع به وضوح در حال کار بر روی بازی های آینده Halo است کار می کند و گزارش های اخیر آن را تایید می کند. طبق گزارشات، بازی بعدی Halo که توسط این استودیو در حال توسعه است، با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته شده است.

علاوه بر بازی جدید Halo، شایعاتی نیز مبنی بر ساخت بازی Halo Battle Royale توسط یک شرکت خاص به نام Affinity منتشر شده است، اما گزارش هایی مبنی بر لغو این پروژه منتشر شده است.

بخوانید  شایعه: نتفلیکس به دنبال ساخت نسخه آمریکایی این بازی اکشن به کارگردانی دیوید فینچر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر