پایان حمایت از Dreams در آینده نزدیک

Dreams، مجموعه ابزارهای ایجاد Media Molecule، در سال‌های اخیر موفقیت عظیمی از دیگر بازی‌های PlayStation شخص اول مانند God of War، Horizon و Ghost of Tsushima نداشته است. اگرچه این بازی یک تجربه خاص و منحصر به فرد به حساب می آید، اما در عین حال جامعه بازیکنان آن با استقبال بی نظیری روبرو شد. اما متاسفانه این بازی به پایان خود رسیده است.

استودیو Molecule Media از پایان پشتیبانی از بازی Dreams در آینده نزدیک خبر داد. با این حال، بازیکنان می توانند این کار را حتی پس از این تاریخ نیز تجربه کنند.

موجودات رنگارنگ و بامزه در کنار لوگوی استودیوی بازی سازی Media Molecule Playstation Sony

لازم به ذکر است که Media Molecule، سازنده LittleBigPlanet و Dreams، هنوز جزئیاتی در مورد بازی جدید خود منتشر نکرده است. اما او تایید کرد که پروژه بعدی مربوط به Dreams نخواهد بود.

با اعلام رسمی استودیو سازنده، اواخر امسال و امروز 10 شهریور (1 شهریور) و پس از گذشت سه سال و نیم از انتشار بازی، پشتیبانی از Dreams متوقف خواهد شد. این استودیو بر روی یک پروژه جدید تمرکز کرده است و تصمیم گرفت به جای حمایت از Dreams در حین توسعه پروژه جدید، روی بازی جدید خود تمرکز کند.

بازی Dreams تا زمان اعلام شده همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند. اما بعد از 10 سپتامبر، Molecule Media دیگر محتوای جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد کرد، البته خود بازی آنلاین خواهد ماند و بازیکنان همچنان می توانند ساخته های دیگران را تجربه کنند و صحنه های جدیدی خلق کنند.

استودیو مدیا مولکول در مورد آن نوشت: «ما به Dreams و اینکه شما، جامعه بازی، همه محتوای آن را پذیرفته‌اید، بسیار افتخار می‌کنیم. اگرچه ما همیشه می خواستیم بر اساس رویاها بنا کنیم و تجربه را گسترش دهیم، وقتی برنامه های خود را مرور کردیم، نتوانستیم مسیری پایدار ترسیم کنیم. تصمیم گرفتیم استراتژی تولید استودیو را تغییر دهیم. واضح است که این مورد برای بسیاری در داخل و خارج از Mm ناامید کننده است. اما ما برای قسمت بعدی بسیار هیجان‌زده هستیم.”

بخوانید  داستان بازی Final Fantasy 7