مایکروسافت قراردادی 10 ساله با شرکت خدمات موبایل EE برای بازی های Callof Duty امضا کرده است

این امر پس از آن صورت می گیرد که مایکروسافت همکاری خود را با سایر شرکت ها مانند قرارداد 10 ساله با نینتندو، انویدیا، بوستروئید و یوبیتوس اعلام کرد.

پس از چندین قرارداد مایکروسافت با شرکت‌های بازی‌های ابری، این شرکت از یک قرارداد 10 ساله جدید با EE رونمایی کرد که عناوین PC و Activision Blizzard را پس از اتمام قرارداد در دسترس مشتریان ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه قرار می‌دهد.

مایکروسافت قراردادی 10 ساله با EE، ارائه دهنده خدمات تلفن همراه برای کارهای Xbox و Activision Blizzard امضا کرده است.

فیل اسپنسررئیس Xbox این همکاری را در توییتر فاش کرد و نوشت: مایکروسافت و EA همکاری خود را با یک قرارداد تمدید می کنند 10 سال در بازی‌های ابری که بازی‌های ویدیویی Activision Blizzard پس از تجارت و Xbox را به مشتریان EE ارائه می‌کند. ما متعهد به ارائه بازی های بیشتر برای افراد بیشتری هستیم. آنها می توانند هر طور که می خواهند بازی کنند.”

مایکروسافت و EE، شرکت خدمات تلفن همراه BT، مدتی است که با هم کار می کنند و در طی آن EE به مشتریان خود مجموعه هایی از کنسول های ایکس باکس و بازی های ابری را ارائه می دهد تا بتوانند بهترین کارهای سرویس Game Pass را با مزایای اضافی تجربه کنند. اکنون، این همکاری گسترش یافته است و مایکروسافت به شرکت تعهدی 10 ساله داده است تا به مشتریان خود پس از بسته شدن قرارداد، به کارهای رایانه شخصی، ایکس باکس و اکتیویژن بلیزارد دسترسی داشته باشند.

بخوانید  نیل دراکمن جایزه افسانه را از جوایز بازی نیویورک می‌گیرد