ورود بازیگر دیو و دبار به سریال مرد شگفت انگیز مارول

مهمان اندروفیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به عنوان سرپرست گروه نویسندگی در سریال Wonder Man و داستین دنیل کرتونکارگردان Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود و همچنین انتظار می رود که او یک یا چند قسمت از مرد شگفت انگیز را کارگردانی کند. استلا مگیکارگردان The Photograph یکی دیگر از کارگردانان سریال مرد شگفت انگیز است که چندین قسمت از این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

به تازگی مشخص شده است که مارول استودیو بازیگر دیگری را برای حضور در سریال مرد شگفت انگیز استخدام کرده است.

جاش گد با کت و شلوار سبز در هیولاهای کوچک می خندد

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده در دنیای سینمایی مارول (2023). به ترتیب زمان پخش

سریال مرد شگفت‌انگیز احتمالاً در سال 2024 از نتفلیکس پخش خواهد شد.

اسنایدر هیچ اطلاعاتی در مورد نقش احتمالی گد منتشر نکرد، اما همکار مجری پادکست جان روکا گفت که او فکر می‌کند که گد احتمالا نقش مامور سایمون ویلیامز را در سریال مرد شگفت‌انگیز بازی خواهد کرد. یحیی عبدالمتین دوم مانند سایمون ویلیامز با نام مستعار مرد شگفت انگیز، بن کینگلی مانند ترور اسلاتری، دمتریوس گراس اریک ویلیامز ملقب به گریم ریپر در این فیلم نقش شرور را بازی کرد اد هریس در نقش نیل سارویان بازیگران دیگری هستند که در سریال مرد شگفت انگیز حضور خواهند داشت.

استودیو مارول در حال ساخت سریالی بر اساس شخصیت مرد شگفت انگیز و اکنون طبق جدیدترین ها است اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این سریال اضافه شده است. جف اسنایدر در پادکست The Hot Mic فاش کرد که جاش گد، بازیگر فیلم Frozen و Beauty and the Beast به بازیگران فیلم Wonder Man اضافه شده است، اما جزئیاتی از نقش او در دسترس نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتخاب سونی پیکچرز به عنوان خانه جدید فیلم های افسانه ای، خالق دون و گودزیلا