رابط کاربری جدید Xbox Home از سر راه شما خارج می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رابط کاربری یک منوی دسترسی سریع جدید اضافه می‌کند که امکان پیمایش آسان‌تر به کتابخانه بازی، فروشگاه، Game Pass، جستجو و تنظیمات در بالای صفحه اصلی را فراهم می‌کند. اکنون طرح بندی ساده تر است و فضای بیشتری برای نمایش پس زمینه وجود دارد. این هنر همچنین پاسخگوتر است، و هنگامی که روی کاشی آن بازی می روید، هنر جدید مربوط به هر بازی را نشان می دهد. یک دکمه جدید در خط دوم اکنون “بازی ها و برنامه های من” را باز می کند. رابط کاربری هنوز ناقص است، بنابراین ممکن است ویژگی‌های بیشتری در راه باشد. برای مثال، برخی از کاربران آزمایش‌کننده ممکن است اعلان‌هایی را در کاشی‌های مربوطه ببینند، مانند اعلان‌هایی مبنی بر اینکه این بازی نیاز به به‌روزرسانی دارد یا یادآوری اینکه یک بازی فهرست علاقه‌مندان در حال فروش است.

نمونه ای از ظاهر رابط کاربری جدید، با فضای بیشتر برای پس زمینه و منوی دسترسی سریع.
نمونه ای از ظاهر رابط کاربری جدید، با فضای بیشتر برای پس زمینه و منوی دسترسی سریع.

با توجه به پست در تاپیک ایکس باکس، رابط کاربری جدید بر اساس بازخورد تکرارهای قبلی طراحی است. تیم بازخورد دریافت کرد مبنی بر اینکه بالای Home شلوغ است و فضای کافی برای لذت بردن از پس‌زمینه وجود ندارد. پس از برداشتن یک قدم از آزمایش آلفا و کار بر روی نمونه های اولیه با QA، این ساخت جدید ایجاد شد. کاربران بیشتری می توانند به موقع رابط کاربری را آزمایش کنند و نسخه کامل در نهایت بر روی تمامی کنسول ها منتشر خواهد شد.

بخوانید  لیست بازی های Xbox Game Pass برای نیمه اول آوریل 2023

رابط کاربری جدید Xbox Home در راه است و برخی از کاربران می توانند آن را هم اکنون امتحان کنند. Xbox Insiders Alpha و Alpha Skip-Ahead Rings اکنون می توانند رابط کاربری جدید را در کنسول های خانگی خود آزمایش کنند.