انتخاب سونی پیکچرز به عنوان خانه جدید فیلم های افسانه ای، خالق دون و گودزیلا

سونی همچنین مسئولیت توزیع برنامه های سرگرمی خانگی و تلویزیونی Legendary Studio را بر عهده خواهد داشت. این قرارداد شامل فرنچایز Dune و فرنچایز Monsterverse که شامل گودزیلا و کینگ کنگ می شود، نخواهد بود و توسط برادران وارنر همچنان منتشر می شود. تصاویر. از سوی دیگر، این قرارداد شامل سرویس های استریم نخواهد شد و بنابراین همکاری لجندری با سرویس های استریم به صورت مستقل ادامه خواهد داشت، از جمله همکاری لجندری با نتفلیکس برای فیلم های انولا هلمز.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه جدید فیلم های لجندری پیکچرز مشخص شد. طبق اخبار منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، لجندری انترتینمنت اعلام کرده است که از این پس فیلم های آینده این استودیو توسط سونی پیکچرز در سراسر جهان اکران خواهد شد. سونی پیکچرز مسئولیت اکران فیلم های افسانه ای را در تمامی کشورهای جهان به جز چین بر عهده خواهد داشت که لجندری شرق مسئولیت نمایش این فیلم ها را بر عهده دارد.

جاش گراد، مدیرعامل افسانه‌ای، در بیانیه‌ای گفت که سونی متعهد به نمایش فیلم‌ها در سینماها است و سیاست آن با دیدگاه و ارزش‌های Legendary در این زمینه همسو است. پس از پخش همزمان فیلم های برادران وارنر، رابطه لجندری با این شرکت تیره شد. در سینماها از طریق HBO Max، و Legendary سرانجام تصمیم گرفت به همکاری خود با Warner Bros پایان دهد.

لجندری پیکچرز بالاخره سونی پیکچرز را به عنوان ناشر فیلم های بعدی خود و جایگزین برادران وارنر انتخاب کرد.

البته Legendary همیشه به تعهدات خود در قبال وارنر پایبند است، اما به نظر می رسد که کارگردانی جدید برادران وارنر. دیسکاوری نتوانسته است این روابط را بهبود بخشد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا سونی روی فیلم‌های افسانه‌ای سرمایه‌گذاری خواهد کرد یا خیر، اما به نظر بسیار محتمل است.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Starfield اعلام شد زمان پخش انحصاری نمایش بازی تایید شد