گروه کیانو ریوز دوباره متحد شد و اولین آلبوم خود را پس از 23 سال معرفی کرد

داگ استار در اوایل دهه 1990 تشکیل شد و ریوز را به عنوان باس بازی کرد. علیرغم موفقیت این بازیگر در هالیوود، او به دنبال اشتیاق خود به موسیقی ادامه داد و در طول دهه 90 و اوایل دهه 2000 با گروه تور برگزار کرد. انتشار بعدی گروه اولین موسیقی جدید آنها پس از آلبوم سال 2000 آنها به نام Happy Ending خواهد بود.

در آخرین پست اینستاگرامی خود، این گروه از پاسخ بی نظیری که از زمان اعلام بازگشت خود دریافت کرده اند، قدردانی کردند. آنها همچنین تایید کردند که در تابستان امسال موسیقی جدیدی منتشر خواهند کرد و قصد دارند اجرای زنده را دنبال کنند.

ریوز در فیلم اخیراً منتشر شده جان ویک 4 ایفای نقش کرد و نقش اصلی فیلم آینده بالرین را دوباره ایفا خواهد کرد – یک اسپین افست بین رویدادهای فصل 3 و فصل 4.

ریوز و هم گروهانش در مورد جزییات خاص اجراهای آینده خود سخت صحبت کرده اند، اما به نظر می رسد که در آینده نزدیک به کانون توجه عمومی بازگردند. گروه سال گذشته یک نمایش خصوصی برای کسانی که آلبوم جدید خود را ممکن کردند اجرا کرد، اما از زمان اوج خود در اوایل دهه 2000 تا کنون به صورت عمومی اجرا نکرده اند.

Dogstar در حال کار بر روی آلبوم بعدی خود با یک تیم جدید است و قول می دهد که موسیقی جدید “راضی کننده ترین و معنی دارترین مجموعه آهنگ هایی باشد که تا به حال ساخته ایم”. گروه همچنین اعلام کرد که قصد دارد یک موزیک ویدیو را همراه با تک آهنگ اصلی خود از آلبوم بسازد.

بخوانید  نمایش چند بازی پلی استیشن وی‌آر ۲ از جمله Dark Pictures: Switchback VR

پس از بیش از دو دهه وقفه، گروه گرانج سابق کیانو ریوز، داگ استار، دوباره گرد هم آمدند و اعلام کردند که در تابستان امسال موسیقی جدیدی را منتشر خواهند کرد. گروه ابتدا این خبر را در تاریخ اعلام کرد اینستاگرامجایی که آنها به‌روزرسانی‌های پشت صحنه را درباره زمان حضور خود در استودیو از زمان راه‌اندازی یک حساب کاربری در تابستان گذشته ارسال می‌کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر