نمایش Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA


نمایش نسخه دمو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای ستاره های NBA در پشت درهای بسته ممکن است نشان دهنده آغاز قریب الوقوع بازی باشد.

اگرچه انتشار بعدی بازی Call of Duty به صورت رسمی فاش نشده است، اما طی چند ماه گذشته جزئیات زیادی از این بازی از طریق افشاگران به اطلاع طرفداران رسیده است. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 احتمالا توسط Sledgehammer Games ساخته می شود و دنباله مستقیم Modern Warfare 2 است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا اکتیویژن در حال آماده شدن برای رونمایی از این بازی است.

در واقع، Activision به تازگی شروع به نمایش نسخه بعدی Call of Duty برای انتخاب افراد پشت درهای بسته کرده است. همانطور که چارلی اینتل در توییتر گزارش داد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در آخر هفته لیگ تابستانی NBA در لاس وگاس برای ستاره‌های NBA به نمایش گذاشته می‌شود. ظاهرا بسکتبالیست ها فرصت کشف نسخه دمو Call of Duty: Modern Warfare 3 را نداشتند و فقط تماشاچی بودند.

البته نمایش نسخه بعدی Call of Duty برای انتخاب افراد قبل از رونمایی رسمی اصلا تعجب آور نیست و احتمالا به معنای معرفی قریب الوقوع Call of Duty: Modern Warfare 3 است. در گذشته نیز Modern Warfare 3 معرفی می شود. در آگوست 2023 و این نسخه در نوامبر 2023 منتشر خواهد شد. البته این موارد تاکنون تایید یا تکذیب نشده است و طرفداران باید منتظر زمان بیشتری برای ارسال هرگونه اطلاعات موثق از Activision باشند.

نمایش Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA

نمایش Call of Duty: Modern Warfare 3 به بازیکنان NBA پشت درهای بسته

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ساخت استودیو Fuse Games توسط سازندگان سابق Need for Speed ​​و Burnout