طبق گزارش‌ها، یک فیلم جدید Tomb Raider به عنوان بخشی از برنامه‌های عظیم آمازون برای یک امتیاز مشابه MCU در دست ساخت است.

بر اساس این گزارش، والر-بریج، برنده جایزه امی برای Fleabag، با بازی ویدیویی یا فیلم جدید Tomb Raider آمازون درگیر نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

طبق گزارش‌ها، آمازون در حال برنامه‌ریزی یک دنیای Tomb Raider به سبک مارول است که شامل بازی‌های ویدیویی، تلویزیون و فیلم می‌شود. مطابق با هالیوود ریپورترآمازون – که بازی بعدی Tomb Raider را منتشر می کند و سریال تلویزیونی جدیدی از Phoebe Waller-Bridge در دست ساخت دارد – فیلم جدید Tomb Raider را نیز می سازد.

ظاهراً این یک معامله غول پیکر است، با منبعی به THR که سرمایه گذاری آمازون در جهان متصل Tomb Raider یکی از “بزرگترین تعهدات” آمازون پس از Lord of the Dead. Rings خواهد بود. طبق گزارش‌ها، آمازون ۲۵۰ میلیون دلار تنها برای حقوق فیلم ارباب حلقه‌ها هزینه کرده است که برای ساخت مجموعه تلویزیونی حلقه‌های قدرت استفاده می‌شود.

قرار بود برنامه‌هایی برای دنباله Tomb Raider با بازی ویکاندر در نظر گرفته شود، اما زمانی که حقوق فیلم Tomb Raider در سال 2022 به فروش رفت، ویکاندر منصرف شد.

هنوز برای ساخت فیلم بعدی Tomb Raider خیلی زود است، بنابراین هنوز صحبتی در مورد اینکه لارا کرافت چه کسی در فیلم شایعه شده آمازون بازی خواهد کرد وجود ندارد.

علاوه بر پروژه های Tomb Raider که توسط آمازون گزارش شده است، نتفلیکس در حال کار با dj2 Entertainment بر روی یک سریال انیمیشنی Tomb Raider است.

بخوانید  بلبل – چگونه گوشت و چرم حیوانات را بدست آوریم

این گزارش می‌گوید آمازون در تلاش است تا با بازی‌ها، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های مرتبط با هم، «دنیای به هم پیوسته Tomb Raider» ایجاد کند. منابع به THR گفتند که آمازون در حال کار با dj2 Entertainment بر روی این فیلم و سریال تلویزیونی آینده است.

مجموعه فیلم های Tomb Raider در سال 2001 با فیلمی با بازی آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت آغاز شد. جولی همچنین در سال 2003 در دنباله فیلم The Cradle of Life بازی کرد. این فرنچایز در سال 2018 با بازیگر برنده اسکار آلیسیا ویکاندر در نقش اصلی راه اندازی شد. این فیلم در ایالات متحده چندان خوب عمل نکرد، جایی که 58 میلیون دلار فروخت، اما در بازارهای بین المللی بیش از 200 میلیون دلار فروش کرد. مجموعا 274.6 میلیون دلار در مقابل بودجه اعلام شده 94 میلیون دلاری.

تحریریه مجله بازی یک گیمر