سازندگان Silent Hill 2 اصلی نقش فعالی در توسعه بازسازی دارند

گلمب در ادامه توضیح داد که اگرچه بازی Silent Hill 2 Remake شامل تغییرات و پیشرفت‌های زیادی از نظر گیم‌پلی و فناوری خواهد بود، اما وقتی صحبت از داستان به میان می‌آید، این بازسازی هسته روایی تثبیت شده نسخه اصلی را مختل نخواهد کرد. در همان مصاحبه، گلومب در مورد بازسازی Resident Evil 2 در سال 2019 صحبت کرد و به طور خلاصه اشاره کرد که چگونه Blubber Team از بازسازی بازی Capcom الهام گرفته و از آنها در بازسازی Silent Hill 2 استفاده کرده است.

مانند هر پروژه دیگری، شروع تولید شامل بحث‌های بسیار مهمی در مورد مسیرهایی است که می‌خواهیم در پیش بگیریم، و در مورد بازسازی، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام قسمت‌های اصلی تغییر یا دست نخورده باقی بماند، مورد بحث قرار گرفت. ما سال اول را پشت سر گذاشتیم. توسعه، و در طول آن مدت همکاری خوبی با کونامی داشتیم و ارتباط دائمی داشتیم.اما اگر شیوع کرونا نبود، می‌توانستیم در یک اتاق بنشینیم و ایده‌های خود را رو در رو ارائه کنیم. کونامی از هدایت خلاقانه ما بسیار قدردانی کرد و از دیدگاه ما برای بازی حمایت کرد.اعتماد آنها به ما نوعی مالکیت بر روند توسعه بازسازی ایجاد کرد.

جیمز در حال بررسی یک تابلو در بازسازی Silent Hill 2

Masij Glomb، تهیه کننده اصلی بازسازی Silent Hill 2 توسط Blubber Team اخیراً در مصاحبه ای در مورد نقش Yamaoka و Ito در این پروژه صحبت کرده و توضیح داده است که این دو نقش فعالی در توسعه بازی داشته اند.

به گفته بلوبر تیم، سازندگان نسخه اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در توسعه بازسازی آن داشتند.

بخوانید  عدم دسترسی بازیکنان جدید Overwatch 2 به قهرمانان نسخه اول از بدو ورود

گلومب همچنین در مورد روند کار با Konami برای توسعه بازسازی، میزان مشارکت کونامی در روند توسعه و صلاحدید تیم Blubber در استفاده از دید خلاقانه خود هنگام بازسازی Silent Hill 2 صحبت کرد:

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

“وقتی فهمیدیم که در تیم توسعه سازندگان اصلی داریم، بسیار هیجان زده شدیم. از سازندگان نسخه اصلی در بازی مشترک ما بپرسید. علاوه بر این، برخی از توسعه دهندگان اصلی شخصاً به طور فعال در توسعه نسخه بازسازی شده شرکت داشتند.” Ito مفهوم طراحی مکان‌ها و هیولاها را در اختیار ما قرار می‌دهد و Yamaoka موسیقی بازی را ساخته است.”

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی در حال توسعه است. اگرچه این بازی در مراحل پایانی تولید قرار دارد، اما هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده است.

بازسازی Silent Hill 2 توسط تیم Blubber در حال توسعه است و این استودیوی لهستانی در حال همکاری نزدیک با Konami است تا این بازی کلاسیک ترسناک را به بهترین شکل ممکن زنده کند. در همین راستا، برخی از بازی‌سازان اصلی کونامی مانند آکیرا یامائوکا، آهنگساز و ماساهیرو ایتو، مدیر هنری و طراح موجودات نسخه اصلی Silent Hill 2، با تیم Blubber همکاری می‌کنند و در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ایجاد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر