امکان افزودن سطوح مختلف به سرویس اشتراک بازی های یوبی سافت پلاس


گزارش های جدید از امکان افزودن سطوح یا سطوح مختلف به سرویس اشتراک بازی یوبی سافت خبر می دهد.

با گذشت سه سال از معرفی و عرضه سرویس اشتراک بازی انحصاری یوبی سافت پلاس، شایعات جدیدی در مورد در دسترس بودن ردیف های اشتراک جدید برای این سرویس اشتراک بازی یوبی سافت به گوش می رسد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت Gaming Insider، این شایعات ابتدا از یک نظرسنجی آنلاین جدید توسط فروشگاه دیجیتالی بازی های رایانه شخصی به نام GOG.com شروع شده است. در این نظرسنجی، GOG نظر کاربران را در مورد پیشرفت های جدید سرویس یوبی سافت پلاس جویا شد و از آنها پرسید که کدام یک از سه سطح Gold، Deluxe و Ultimate این سرویس بیشتر مورد علاقه آنهاست.

در حال حاضر، علاوه بر سرویس اصلی Ubisoft Plus که در لانچر اختصاصی رایانه شخصی این شرکت به نام Ubisoft Connect در دسترس است، سرویس ویژه Ubisoft+ Classics در هر دو سطح PlayStation Plus Extra و Premium کنسول های بازی سونی نیز موجود است که به گیمرها امکان دسترسی به تعدادی از بازی های نسبتا قدیمی و محبوب یوبی سافت.

لوگوی سرویس اشتراک بازی + یوبی سافت

هنوز مشخص نیست که محتوا و ویژگی‌های لایه‌های بالاتر یوبی‌سافت پلاس در هنگام معرفی چه خواهد بود، اما احتمالاً مشترکین سطح گران قیمت Ultimate به همه بازی‌های Ubisoft که قبلاً منتشر شده بودند، بسته‌های بازی آنها و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. به تمام نسخه های جدید شرکت از روز اول انتشار.

در حال حاضر، سرویس Ubisoft Plus به صورت تک طبقه و با قیمت 15 دلار در دسترس است که به خریداران امکان دسترسی به صدها بازی Ubisoft، Season Pass، نسخه های پرمیوم و کامل بازی ها و جوایز ماهانه را در بازی های آنلاین و اجرای زنده این شرکت می دهد. با معرفی لایه‌های جدید یوبی‌سافت پلاس، احتمالاً این ویژگی‌ها به سطح نهایی این سرویس تغییر خواهند کرد و در عوض بازیکنان از سطح ارزان‌تری برای دسترسی و تجربه بازی‌های یوبی‌سافت مانند سری Assassin’s Creed و Far Cry برخوردار خواهند شد. در رایانه شخصی و کنسول های بازی خود.

بخوانید  تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از مرز 30 میلیون نفر گذشت

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.