تولید بیش از 10 اقتباس سینمایی و تلویزیونی توسط پلی استیشن پروداکشنز

پلی استیشن پروداکشنز تاکنون از بسیاری از این پروژه ها رونمایی کرده است. سری God of War، سری The Last of Us، سری Horizon Zero Dawn، Uncharted که سونی آن را یک سری فیلم می نامد، سری Twisted Metal (Twisted Metal)، Days Gone، Ghost of Tsushima، Gravity Rush و Jax and Daxter هستند. از جمله اقتباس های تولید شده توسط سونی.

این خبر پس از اولین تریلر فیلم Gran Turismo به کارگردانی منتشر شد نیل بلومکمپ در نمایشگاه CES منتشر شد و در همین راستا Sanford Panich از تولید بیش از 10 پروژه مختلف سینمایی و تلویزیونی اقتباس شده از بازی ها خبر داد.

سنفورد پانیچ از گروه فیلم سونی پیکچرز اعلام کرد که پلی استیشن پروداکشنز بیش از 10 فیلم اقتباسی و تلویزیونی در دست ساخت دارد.

با توجه به اینکه سونی بازی‌های پرطرفدار زیادی دارد که پتانسیل ساخت فیلم و سریال را دارند، بهتر است ببینیم که PlayStation Productions در کنار پروژه‌های معرفی‌شده چه اقتباس‌های دیگری تولید می‌کند.

فیلم Gran Turismo تنها یکی از پروژه هایی است که در حال حاضر توسط PlayStation Productions در حال تولید است. در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم اسد قزلباش از پلی استیشن پروداکشنز و سانفورد پانیک سونی پیکچرز اعلام کرد که سونی بیش از 10 اقتباس سینمایی و تلویزیونی در دست ساخت دارد.

بخوانید  بزرگترین بازی‌های فوریه ۲۰۲۳ - Destiny 2 Lightfall، بازی‌های PSVR 2 و موارد دیگر