راهنمای بازی‌های گاردین Destiny 2 2023: مدالیون، زره، تفنگ جدید پیشاهنگی و عجیب و غریب


رویداد سالانه Destiny 2 Guardian Games برای سال 2023 بازگشته است و با چند ترفند، جوایز جدید برای به دست آوردن و یک کارت رویداد همراه است. مثل همیشه، این یک رویداد مبتنی بر کلاس است که تایتان ها را در برابر Warlocks و Hunters قرار می دهد تا در سال آینده به حق خود بپردازند. در اینجا خلاصه کامل چیزهایی است که برای کسب مدال، امتیاز در حالت برتری، و دریافت تفنگ پیشاهنگی و اسپارو عجیب و غریب باید بدانید.

چگونه بازی های نگهبان را شروع کنیم

برای شروع، از برج دیدن کنید و با اوا لوانته صحبت کنید. این برج با مجموعه ای از تزئینات مبهم المپیک تزئین شده است و ایوا فروشنده اصلی در سراسر این رویداد خواهد بود.

Eva یک آیتم جدید کلاس Guardian Games را به شما می دهد و شما باید آن را در طول رویداد مجهز نگه دارید. انجام فعالیت‌ها با این آیتم کلاس مجهز، مدال‌هایی را برای شما به ارمغان می‌آورد، که ارز مورد استفاده برای پیشبرد کلاس شما به سمت پیروزی و کسب جوایز است. همچنین توجه داشته باشید که آیتم کلاس برای پیشرفت در برخی جوایز ارائه شده توسط Eva لازم است.

گاردین گیمز جدید Armor و Strand Scout Rifle
گاردین گیمز جدید Armor و Strand Scout Rifle

Eva در نهایت از شما می خواهد که با Zavala و Shaxx صحبت کنید تا مقیاس رویداد را کامل کنید، اما شما می خواهید مطمئن شوید که اولین کارت خود را از Eva خریداری می کنید. با این کار امکان خرید جوایز Guardian Games باز می‌شود و شما را در هسته اصلی رویداد شروع می‌کند.

اولین وظیفه واقعی شما یک چالش رویداد برای به دست آوردن یک مدال و سپس بازخرید آن در کیوسک برج است. می توانید به مسابقه سریع Crucible یا هر فعالیت دیگری که می خواهید بپرید. پس از اتمام، به برج برگردید و از سکوی پشت ایوا دیدن کنید. از گره مربوط به کلاس خود دیدن کنید تا تمام مدال هایی را که برای تکمیل این مرحله کوئست به دست آورده اید جمع آوری کنید و به پیشرفت کلاس خود کمک کنید – همه بازیکنان یک کلاس در طول رویداد به این هدف کمک خواهند کرد.

این اولین چالش رویداد باید پاداش‌های شما را به همراه داشته باشد (اطلاعات بیشتر در مورد موارد زیر) و دسترسی به ۱۶ چالش رویداد دیگر را باز کند.

نحوه کسب مدال طلا و پلاتین

تکمیل فعالیت ها

همانطور که در بالا گفته شد، تا زمانی که از کالای کلاس Guardian Games خود استفاده می کنید، صرف نظر از فعالیتی که انجام می دهید، مدال کسب خواهید کرد. اما در حالی که در درجه اول از انجام فعالیت‌های استاندارد مدال‌های برنز کسب می‌کنید، چند راه دیگر نیز برای به دست آوردن مدال‌های کمیاب بالاتر وجود دارد.

بخوانید  The Elder Scrolls Online: Gold Road Expansion Preorders Are Discounted For PC And Mac

کارت های رقیب/پلاتینیوم

THE روش اصلی به دست آوردن مدال طلا و پلاتین با استفاده از کارت های Contender (1000 گلیمر) و کارت های پلاتینیوم (1500 Glimmer) است. که ایوا می فروشد اینها به شما یک هدف تصادفی مرتبط با انواع کارت‌هایی که می‌خرید می‌دهد – برای مثال، یک کروسیبل ممکن است از شما بخواهد که حرکت‌های Void یا Sun را در کروسیبل به دست آورید. این کارت‌ها را می‌توان چندین بار خریداری کرد، اما نکته مهم این است که شما فقط می‌توانید یک PvE و دیگری را که Crucible و Gambit را پوشش می‌دهد در یک زمان نگه دارید، به این معنی که نمی‌توانید آنها را روی هم قرار دهید. در بیشتر موارد، این نقشه ها فعالیت های متمایز را پوشش می دهند. برای مثال نمی توانید در یک حمله روی اهداف بخش گمشده کار کنید.

کارت های رقیب پس از اتمام یک مدال طلا اهدا می کنند، در حالی که کارت های پلاتین به مدال های پلاتین پاداش می دهند. می‌توانید جایزه‌های Eva و سایر فروشندگان را روی هم قرار دهید، اما این پاداش‌ها فقط به ترکیبی از XP و Bright Dust پاداش می‌دهند، نه هر چیزی که به‌طور خاص پیشرفت شما را در بازی‌های نگهبان افزایش می‌دهد.

چالش های رویداد

چالش‌های رویداد مسیر دیگری را به مدال‌ها ارائه می‌دهند، اما فقط تعداد محدودی از آنها.

چالش های رویداد با جوایز مدال طلا:

  • برنز – مدال های بانکی; رتبه های بالاتر باعث پیشرفت بیشتر می شود
  • نقره – مدال های بانکی; رتبه های بالاتر باعث پیشرفت بیشتر می شود
  • Into the Cards – 15 کارت مدعی و پلاتینیوم از Eva را تکمیل کنید
  • Pull Some Strings – اهداف را شکست دهید یا با آسیب و توانایی های Strand به هم تیمی ها کمک کنید
  • رقابت دوستانه – مسابقات کامل Crucible، Gambit یا Supremacy
  • Cloudrunning – فعالیت های کامل در نپتون

چالش های رویداد با مدال های پلاتینیوم:

  • بازی های خوب – اهداف را در مسابقات Supremacy یا لیست های پخش Guardian Games شکست دهید
  • آماده برای چالش – Complete Guardians Games Ops Nightfalls
  • Crest Collector – با جمع آوری تاج از حریفان شکست خورده در Supremacy امتیاز کسب کنید
بخوانید  Meilleurs haut-parleurs d'ordinateur pour les jeux

به ثمر رساندن مشعل

به عنوان یک انگیزه اضافی، می توانید از طریق آن کار کنید رقابت برای برتری جستجو. این شامل کسب امتیاز در فعالیت‌های گاردین گیمز، شروع با مسابقات Supremacy، رسیدن به آستانه‌های معین است – از برنز شروع کنید و به سمت بالا بروید. با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید مشعل‌های امتیازدهی را در برج روشن کنید، که به شما پاداش و درخشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند در میان جمعیت برجسته شوید و مشارکت‌های خود را در کلاس خود نشان دهید.

کارت رویداد

مانند گذشته، کارت رویداد یک جنبه اختیاری این رویداد فصلی است. همه کارت رویداد را دریافت می کنند و می توانند روی چالش ها و پیروزی های مرتبط با رویداد کار کنند، که می تواند قفل عنوان قهرمان جدید را باز کنید (و همچنین عنوان Reveler که شامل تکمیل تمام 16 چالش چهار رویداد فصلی است).

اما شما همچنین می توانید کارت رویداد خود را برای 1000 نقره ارتقا دهید، که بلافاصله سه جایزه به شما اعطا می کند: شکلک رقص قهرمانی، گنجشک Barnstormer، و سایه زن Coronal Bloom. فراتر از آن، می‌توانید از بلیت‌های رویدادی که از تکمیل چالش‌های رویداد به‌دست می‌آورید برای باز کردن پاداش‌های دیگر استفاده کنید: پوسته ارواح Gridiron Shell، شکلک دارت، جلوه‌های رنگارنگ Motes transmat و نمایش مدال‌گیرنده. همه این موارد موجود به عنوان بخشی از کارت رویداد فقط ماهیت آرایشی دارند. اگر مطمئن نیستید که چقدر پیشرفت خواهید کرد، می‌توانید منتظر بمانید تا نقشه رویداد را تا بعداً در رویداد ارتقا دهید.

جوایز: تفنگ پیشاهنگی جدید، زره، عجیب و غریب و موارد دیگر

صرف نظر از کارت رویداد، فقط با بازی می توانید تعدادی جوایز کسب کنید. جوایز مختلفی برای هر چالش رویداد وجود دارد، همانطور که در بالا ذکر شد، و دو سلاح در دسترس به عنوان بخشی از Guardian Games.

اولین مورد بازگشت مسلسل Void است عنوان. اگرچه یک سلاح جدید نیست، اما امکانات جدیدی را ارائه می دهد که قابل توجه ترین آنها Repulsor Brace است.

تاراکسیپوس
تاراکسیپوس

سلاح دیگر کاملا نو است: تاراکسیپوس. این اولین تفنگ استرند در Destiny 2 است و در اسلات سلاح Kinetic قرار دارد.

هر دو اسلحه دارای یک انتخاب صفت اصلی ستون پنجم اختیاری هستند که شامل یک گزینه جدید به نام Classy Contender است. این باعث کشتن با سلاح برای اعطای انرژی توانایی کلاس می شود. شما باید هر دو اسلحه را مدت کوتاهی پس از شروع عملیات Guardian Games دریافت کنید، اما می‌خواهید به کار خود ادامه دهید تا بتوانید پرک رول‌های ایده‌آل خود را دریافت کنید.

بخوانید  معرفی رویداد خیریه Loot for Good برای Call of Duty: Warzone 2

به عنوان بخشی از بازی های نگهبان، یک وجود دارد گنجشک جدید عجیب و غریب برنده به نام Luminous Paragon. این با تکمیل چالش رویداد پلاتینیوم، که شامل جمع آوری تعداد قابل توجهی از مدال ها روی سکو در طول رویداد است، به دست می آید.

همچنین جدید مجموعه ای از زیور آلات زره است برای هر کلاس این‌ها را می‌توان مستقیماً از فروشگاه Eververse با قیمت 1500 نقره خریداری کرد، مانند مجموعه‌های زیورآلات مشابه از بازی‌های گاردین 2021 و 2022. در عوض، هر یک از این سه ست در هر کلاس را می‌توان با 6000 گرد و غبار روشن خریداری کرد – مبلغی هنگفت، اما یک راه خوب برای دریافت این لوازم آرایشی با ارز به دست آمده در حین بازی.

زیورآلات زرهی بازی‌های گاردین جدید ۲۰۲۳ برای شکارچی‌ها، تایتان‌ها و جنگجویان
زیورآلات زرهی بازی‌های گاردین جدید ۲۰۲۳ برای شکارچی‌ها، تایتان‌ها و جنگجویان

در نهایت، پاداش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از طریق چالش‌های موجود در Director کسب کنید. تکمیل پنج مسابقه Supremacy در هر هفته معین، یک افت اوج برای شما به ارمغان می آورد و اگر از طریق لیست پخش Supremacy بپیوندید، پیشرفت دو برابر می شود. (چالش استاندارد هفتگی Pinnacle شما برای “بازی کردن سه مسابقه Crucible” نیز از طریق این مسابقات پیشرفت می کند.) علاوه بر این، می توانید با بازخرید 25 مدال بر روی سکو در هر هفته، یک پاداش قدرتمند سطح 1 کسب کنید.

برتری

Supremacy یک حالت بازی جدید در Destiny 2 است که از Destiny اصلی باز می گردد. کسانی که بازی Call of Duty’s Kill Confirmed یا تقلید کنندگان زیادی از آن را بازی کرده اند، در اینجا احساس راحتی می کنند. این حالت از نوع deathmatch تیمی است که در آن امتیاز فقط با برداشتن آیتمی که توسط دشمنان کشته شده رها شده است به دست می آید. دشمنان را می توان با جمع آوری آیتم هایی که توسط هم تیمی های زمین خورده تان رها می شود، رد کرد، و نه تنها کشتن و اجتناب از مردن، بلکه تصمیم گیری تاکتیکی در مورد چگونگی و زمان جمع آوری این تاج ها را ضروری می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر