حملات سایبری به توسعه دهنده Stalker 2: Heart of Chornobyl به مدت یک سال

اخیراً گروهی از گیمرها در روسیه به طور غیرقانونی به بازی دسترسی پیدا کرده و استودیو GSC را تهدید به انتشار آنلاین آن کرده اند. این استودیو نیز بیانیه ای را در توییتر منتشر کرد. GSC می‌گوید بیش از یک سال است که هدف حملات سایبری مداوم با باج‌گیری، اقدامات تهاجمی، هک، تلاش برای آسیب رساندن به بازیکنان و طرفداران، و اقداماتی با هدف آسیب رساندن به توسعه یا شهرت بازی بوده است.

استودیو GSC Game World واقع در کیف اوکراین، در حین توسعه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl، تیرانداز جهان باز با مشکلات و موانع زیادی مواجه شد. بیشتر این مسائل ناشی از حمله روسیه به اوکراین بود و مسائل مربوط به این حمله نظامی همچنان گریبان استودیوی تولید را می گیرد.

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl امسال برای Xbox Series X Xbox Series S و PC عرضه خواهد شد.

در بیانیه آمده است: “مواد قدیمی یا توسعه نیافته ممکن است بر درک شما از ایده نهایی که در بازی قرار می دهیم تاثیر بگذارد.” ما شما را تشویق می کنیم که صبور باشید و برای بهترین تجربه ممکن منتظر انتشار رسمی باشید. ما معتقدیم که شما آن را دوست خواهید داشت.

این استودیو اضافه کرد که تلاش برای تهدید یا ترساندن آنها کاملاً غیر ضروری است و از طرفداران می‌خواهد که هیچ گونه افشاگری در آینده را در نظر نگیرند. از آنجایی که انتشار داده‌ها یا اطلاعات قدیمی در حال توسعه نشان‌دهنده بازی نهایی نخواهد بود، و از طرفداران خواست که صبور باشند: “در طول هر گونه افشاگری، از شما می‌خواهیم که هیچ اطلاعاتی را در Stalker 2: Heart of Chornobyl تماشا یا پست نکنید.”

بخوانید  اعلام شروع تخفیف ها در بهار 2023 فروشگاه استیم

استودیو GSC Game World، توسعه‌دهنده بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl، می‌گوید بیش از یک سال است که هدف حملات سایبری مداوم بوده است.