برنامه تلویزیونی انحصاری آمازون Fallout برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما عرضه بسیار محدود است

مجموعه تلویزیونی Fallout Prime Video تقریباً به پایان رسیده است، و برای طرفداران مجموعه های پسا آخرالزمانی، برخی از مجموعه های جذاب اکنون برای پیش سفارش در دسترس هستند. خوب، شاید نه آن هیکل بداخلاق، اما او هنوز خیلی باحال به نظر می رسد حتی اگر بیشتر پوستش را از دست داده باشد. مک فارلین از هر شخصیت فقط 5200 تا 5600 فیگور می‌سازد و بسته سه‌گانه انحصاری آمازون حتی در حدود 3600 عدد محدودتر است. نیازی به گفتن نیست که طرفداران Fallout می خواهند سفارشات خود را در اسرع وقت دریافت کنند.


ارقام جداگانه را در Best Buy پیش‌سفارش دهید


در حال حاضر، کلکسیونرها گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند. Best Buy هر سه رقم را به قیمت 25 دلار به فروش می رساند. این ارقام مستقل از 19 آوریل، یک هفته پس از نمایش Fallout، عرضه خواهند شد. در عین حال، آمازون یک بسته سه تایی منحصر به فرد ارائه می دهد با تاریخ انتشار 10 می. بسته سه تایی در مقایسه با خرید هر سه به صورت جداگانه، 15 دلار صرفه جویی می کند و هر فیگور دارای یک پلاک طلایی ویژه است.

فیگورهای نمایش تلویزیونی Fallout – سه بسته انحصاری آمازون

اسباب بازی های مک فارلین: فال اوت
اسباب بازی های مک فارلین: فال اوت

آلبوم عکس

مک فارلین اسباب‌بازی‌ها کپی‌های بسیار دقیقی از شخصیت‌های سریال به عنوان بخشی از سری فیلم‌های Maniacs خود ساخته است. غول قفل شده است و برای یک مسابقه در ظهر بارگذاری می شود، لوسی ساکن خرک در کنار نخ های فانتزی خود رفتاری قاتل نشان می دهد و ماکسیموس در داخل زره برادران فولادی خود غیرقابل توقف به نظر می رسد.

بخوانید  بهبود وضعیت کاری سازندگان بازی Starfield

شایان ذکر است که هر فیگور از قبل در ژست خود قفل شده است، بنابراین از نظر فنی اینها فیگورهای بی عمل هستند. هر یک از آنها با یک پایه محیطی، کارت هنری کلکسیونی، و پس زمینه عرضه می شوند، و این احتمال وجود دارد که با قیمتی مقرون به صرفه و طراحی های چشم نواز، به سرعت به فروش برسند.

ارتفاع هر کدام تقریباً شش اینچ است و با پایه نمایشگر می‌توانید به راحتی آن‌ها را روی میز یا قفسه بدون اشغال فضای زیادی نمایش دهید.

اقتباس تلویزیونی Fallout در 11 آوریل به نمایش درآمد. این نمایش منحصر به فرد پرایم ویدیو است، بنابراین برای تماشای آن باید یک اشتراک کامل آمازون پرایم یا یک اشتراک پرایم ویدیوی مستقل داشته باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر