با عرضه Fallout 5، Bethesda Boss توضیح می‌دهد که چرا ساخت بازی‌های آن بسیار طول می‌کشد.

استودیو Bethesda Game قصد دارد پس از انتشار The Elder Scrolls VI، Fallout 5 را بسازد و به این ترتیب، بدون شک بازی بعدی Fallout فاصله زیادی دارد. Emil Pagliarulo از Bethesda، یک کهنه کار که از سال 2002 در این شرکت بوده است، در مورد برخی از عواملی که در توسعه عنوان جدید Bethesda Game Studios نقش دارند و اینکه چرا این روند ممکن است مدتی طول بکشد، صحبت کرد.

به یکی از طرفداران در شبکه های اجتماعی پاسخ دهیدPagliarulo – بدون اینکه در مورد یک بازی گذشته یا آینده مشخص باشد – گفت که “زمان توسعه ممکن است به دلایل مختلف متفاوت باشد.” به عنوان مثال، او گفت که Bethesda زمان زیادی را در Starfield صرف “به روز رسانی و گسترش” فناوری پشت بازی علمی تخیلی کرده است.

در حال پخش: آیا بازی Fallout 76 در سال 2024 خوب است؟

او همچنین گفت که Bethesda توسعه Starfield را برای “کمک به Fallout 76” برای مدتی متوقف کرد. همانطور که بسیاری به یاد دارند، این بازی در سال 2018 راه اندازی شد و به نظر می رسد Bethesda منابع استودیویی را به این بازی اختصاص داده است تا به آن کمک کند تا به شکل خود بازگردد.

اما به طور کلی، Pagliarulo گفت که جدول زمانی توسعه یک بازی همیشه به “مهمترین منبع از همه” مربوط می شود، یعنی افرادی که بازی را می سازند.

او گفت: «مانند هر تیم توسعه‌ای، ما افراد با استعدادی داریم که برای خلق چیزهای خوب به زمان نیاز دارند، بنابراین نمی‌توانیم همه کارها را یکجا انجام دهیم».

Pagliarulo همچنین اشاره کرد که چگونه می توان مدتی طول بکشد تا “نسل بعدی خوبی” برای یک عنوان خاص ایجاد شود، و این می تواند جلوه های نور، مدل های سه بعدی و اسکریپت های جستجو و غیره باشد.

او گفت: “زمان بیشتر از قبل، مطمئناً. و تیم های بزرگتر = هزینه های مدیریتی اضافی.”

برو جلوتر، پاگلیارولو گفت همه‌گیری کووید «واقعاً بر توسعه هر استودیو تأثیر گذاشت» به گونه‌ای که هیچ‌کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند. او گفت: “البته، انتقال به حالت کاملاً از راه دور در طول همه گیری نیاز به عادت داشت. بازی هایی که در آن زمان توسعه یافتند، به هر حال بیشتر طول می کشد.”

بخوانید  Meta Quest 2 Vacation Pack در Best Buy موجود است

Pagliarulo طراح اصلی Starfield و مدیر کل طراحی Bethesda بود. او از سال 2002 با Bethesda بوده و قبلا طراح اصلی و هنرمند استوری‌برد برای Fallout 2 و Fallout 3 بوده است.

Fallout 5 در Bethesda در دست ساخت است، اما همانطور که گفته شد، تا پس از بازی The Elder Scrolls VI در اینجا نخواهد بود و ممکن است سال‌ها باقی بماند. به این ترتیب، Bethesda هنوز علاقه ای به صحبت در مورد تاریخ انتشار ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر