کارگردان جان ویک: دلیلی وجود ندارد که هالیوود هنوز از اسلحه واقعی در صحنه فیلمبرداری استفاده کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فیلم بعدی استاهلسکی John Wick: Chapter 4 است که در 24 مارس اکران می شود. او همچنین به کارگردانی این فیلم بر اساس بازی پلی استیشن Ghost of Tsushima وابسته است.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید که منتقدان در مورد John Wick: Chapter 4 چه می گویند.

“احساس من این است که دلیلی برای داشتن یک اسلحه واقعی در صحنه فیلمبرداری وجود ندارد. ما می توانیم شهرها و سفینه های فضایی و گودزیلا و همه این چیزها را بسازیم. ما فناوری انجام همین کار را با اسلحه داریم. اما در 100 سال گذشته، هالیوود چنین کرده است. از اسلحه‌های واقعی استفاده می‌کند. و برای تغییر خانه‌های تکیه‌گاه، اسلحه‌سازها یا خانه‌های عرضه، همه اسلحه‌های موجود در انبار آنها را بی‌فایده می‌سازد. عوض شدن. هیچ کس نمی خواهد این را بگوید، اما دلیل واقعی این است. شما به اسلحه نیاز ندارید جایگزین فقط برای شما هزینه دارد. پول بیشتر.”

کارگردان ادامه داد که سال‌ها پیش، اسلحه‌هایی که روی آن‌ها قرار می‌گرفت، پرتاب می‌کردند – یا یک گلوله بدون پرتابه. استاهلسکی گفت، اما یک خلاء همچنان نیروی ضربه‌ای ایجاد می‌کند که «برای شکستن جمجمه کافی است»، بنابراین بازیگران این صحنه‌ها در کنار هم نمی‌ایستند.

پس از تیراندازی غم انگیز در صحنه فیلم Rust که منجر به مرگ هالینا هاچینز فیلمبردار شد، چاد استالسکی کارگردان جان ویک می گوید دلیلی برای داشتن یک سلاح واقعی در سینی وجود ندارد. استاهلسکی، پیشکسوت بدلکاری که اکنون کارگردانی می کند، گفت هالیوود ریپورتر دلیل اینکه هنوز از سلاح گرم در مجموعه ها استفاده می شود این است که استفاده از افکت های CG بسیار زیاد است. نه تنها این، بلکه افراد زیادی پول زیادی برای استفاده از اسلحه های واقعی در صحنه فیلمبرداری دارند.

بخوانید  تبدیل شدن پلی استیشن 5 به پردرآمدترین کنسول آمریکا در ژوئن ۲۰۲۲

استاهلسکی گفت: «این هرگز مکانیکی نیست.

“تصادفاتی مانند این اتفاق افتاده است و مردم به دلیل آن جان خود را از دست داده اند. اما در 10 سال گذشته آنها با اسلحه های الکترونیکی، تفنگ های پلاگین که هیچ راهی برای بیرون آمدن چیزی وجود ندارد، بیرون آمده اند. لوله و CG کامل. ما اینگونه هستیم. این فناوری برای همه وجود دارد.” استاهلسکی گفت.

او گفت که البته استاهلسکی هنگام وقوع این فاجعه سر صحنه فیلم Rust نبود، اما در صحنه فیلمبرداری شاهد اتفاقات ناگواری بود و آنها همیشه به دلیل خطای انسانی بودند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر