ستارگان پایانی فصل اول The Last Of Us درباره این فلش بک بزرگ بحث می کنند

اندازه:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در مورد سری بازی، Naughty Dog در حال ساخت یک بازی چند نفره جدید The Last of Us است، پس از آن، Naughty Dog ممکن است The Last of Us Part III را بسازد، یا نه.

همچنین در این مصاحبه، جانسون در مورد پوشیدن لباس شکم بارداری برای صحنه خود در نقش آنا صحبت کرد. او چندین بار در طول صحنه‌هایی که به کات نهایی رسید، زمین خورد، و این واقعی بود، زیرا شکمش آنقدر بزرگ بود که نمی‌توانست پاهایش را ببیند. “این فقط این شکم بزرگ است، واقعاً نمی توانید چیزی ببینید. آنجا سرد بود، اما من عرق کرده بودم. کمی گل آلود بود، بنابراین دویدن سخت بود، و شاخه هایی وجود داشت. این به استرس می افزاید. یک تمرین خوب،” جانسون گفت.

مرل دندریج که نقش مارلین را بازی می‌کند و به شدت در صحنه آنا و بچه الی نقش داشته است، می‌گوید این واقعیت که از نوزادان انسان واقعی در صحنه فیلمبرداری استفاده می‌شد، به شدت صحنه کمک کرد.

دندریج گفت: “این عنصر شگفت‌انگیز شگفت‌انگیز، زیبایی و شگفت‌انگیزی را اضافه کرد. این نوزادان در اجرای خود و دلشکستگی‌شان باشکوه بودند و در این صحنه لایه‌ای دیگر را بین من و اشلی به ارمغان آورد.” و افزود یکی از نوزادان ادرار کرد . چندین بار روی آن

بخوانید  مناطق باز Aowed شبیه به قسمت بزرگتر نقشه های دنیای بیرونی است

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

داستان در فصل 2 ادامه خواهد داشت که اقتباسی از The Last of Us Part II در سال 2020 خواهد بود و ممکن است فصل سوم آن ادامه یابد.