بسته الحاقی Horizon Forbidden West هنوز به تاریخ انتشار خود می رسد

تصاویری از بسته الحاقی Horizon Forbidden West: Burning Shores

با توجه به اینکه برنامه توسعه Burning Shores Horizon Forbidden West قرار است تا یک ماه دیگر راه اندازی شود، بسیاری حدس می زنند که توسعه ممکن است به تعویق بیفتد. اما در مصاحبه جدید پلی استیشن بلاگ با ماتیس دی یونگ، کارگردان بازی، او تایید کرد که ماجراجویی الوی در لس آنجلس همچنان به داستان او می چسبد. حتی اگر اطلاعات منتشر شده اندک باشد.

او گفت: «ویرانه‌های لس‌آنجلس و محیط اطراف آن بسیار دقیق هستند و برای عملکرد مناسب نیاز به قدرت پردازش بالا و فناوری پخش سریع دارند. به خصوص زمانی که بازیکن در حال پرواز است و می تواند چندین چیز را همزمان ببیند. یکی از آبادی ها در داخل و اطراف این خرابه های باجزایات قرار دارد و ما توانستیم فعالیت های زیادی را در آنجا انجام دهیم.

در این مصاحبه توضیح داده شده است که چگونه استودیو گوریلا گیمز از قدرت کنسول نسل نهم پلی استیشن 5 برای این DLC استفاده می کند. شایان ذکر است که اگرچه بازی Horizon Forbidden West بر روی پلی استیشن 4 نیز منتشر شد، بسته الحاقی آن تنها بر روی PS5 موجود است. دی جونگ می گوید این امر باعث شد تا تیم هلندی از قدرت سخت افزاری کنسول مذکور حتی بیشتر از بازی اصلی استفاده کند.

دی جونگ سعی کرد چیزی را خراب نکند، اما به یک باس فایت اشاره کرد که در واقع از سخت افزار پلی استیشن 5 استفاده می کند: «یک عنصر قابل توجه دیگر صحنه مبارزه خاصی است که به قدرت پردازش و حافظه زیادی نیاز دارد. برای دستیابی به این چشم انداز بزرگ هم از نظر فنی و هم از نظر خلاقانه، ما واقعاً از مزایای بسیار سخت افزار PS5 قدردانی کردیم.”

بخوانید  نبرد با دایناسورها در تریلر جدید بازی Exoprimal

Forbbiden West، کارگردان بازی Horizon تایید کرد که الحاقیه Burning Shores همچنان به تاریخ انتشار قبلی خود می رسد و به تعویق نیفتاده است.

با اينكه Horizon Forbidden West یک اثر میان نسلی بود اما این بازی یکی از گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5 است و دیدن نتیجه کار گوریلا با این بسته الحاقی روی کنسول جالب خواهد بود. خوشبختانه این گسترش زیاد طول نمی کشد و می توان امیدوار بود که اطلاعات جدیدی به زودی منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر