آری آستر کارگردان فیلم ترسناک می گوید فیلم جدید Beau is Afraid is like a “Yewish Lord of the Rings”

این فیلم داستان زندگی بو در یک “آپارتمان کابوس‌وار” را روایت می‌کند که پس از اطلاع از اینکه مادرش توسط یک لوستر له شده است، انگیزه می‌گیرد تا از خانه خارج شود. مجله نیویورک تایمز. ظاهراً داستان شامل سفر Beau به خانه مادرش است و اگر تریلر ارتباطی با آن داشته باشد، یک سواری وحشیانه خواهد بود.

او در ادامه گفت که هدفش از بازی Beau Afraid این است که شما را از طریق چشمان Beau که بازیگر برنده اسکار، خواکین فینیکس، بازی می‌کند، تجربه کند.

همچنین در مصاحبه نیویورک تایمز، آستر به طعنه گفت که فیلم بعدی او به دنبال Beau Afraid “تقریباً مطمئنا” یک وسترن خواهد بود، و فکر کردن به آن برای طرفداران کارهای آستر هیجان انگیز است.

آری آستر نویسنده و کارگردان با فیلم های ترسناک Heritary و Midsommar نامی برای خود دست و پا کرده است و فیلم بعدی او با نام Beau Afraid تنها چند هفته دیگر به سینماها می آید. این فیلم کمی معمایی است و حالا آستر آن را به گونه ای به تصویر کشیده است که کمتر کسی می توانست تصورش را بکند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر فینیکس، Beau Is Afraid شامل ناتان لین، امی رایان، پتی لوپون، استفن مک کینلی هندرسون، ریچارد کیند و پارکر پوزی می‌شود. آستر نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشت که در 21 آوریل اکران می شود.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معماهای معبد Jiosin

در یک فیلم پشت صحنه، آستر گفت که بو از جست‌وجوی یک مرد می‌ترسید، دقیقاً شبیه ارباب حلقه‌ها. آستر گفت: “این شبیه یک ارباب حلقه های یهودی است، اما او فقط به مادرش می رود.”