پس از 10 سال، Destiny 2 به زودی به شما اجازه می دهد تا چهره شخصیت های خود را تغییر دهید


Bungie بالاخره توانایی تغییر چهره و تیپ‌های بدن شخصیت‌های Destiny 2 را با به‌روزرسانی قبل از نسخه بعدی خود، The Final Shape، اضافه می‌کند.

این به روز رسانی در هفته نامه Bungie اعلام شد این هفته در سرنوشت پست وبلاگ با جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد گزینه های سفارشی سازی شخصیت جدید. بازیکنان می توانند ظاهر فیزیکی شخصیت های خود از جمله نوع بدن خود را تغییر دهند. ژانرها، ویژگی های صورت، موها و علائمی مانند جای زخم یا خالکوبی. اساساً، به نظر می رسد که Bungie به سادگی گزینه های ایجاد کاراکتر موجود را هنگام ایجاد یک شخصیت جدید در بازی باز می کند.

قابل ذکر است، پس از انتشار به‌روزرسانی، در هر زمانی آزاد خواهید بود که این تنظیمات را انجام دهید، و هیچ ارزی با تغییرات کاراکتر مرتبط نیست: شما آزاد هستید که هر زمان که می‌خواهید، کاراکترهای خود را تا آنجا که می‌خواهید تغییر دهید. تنها چیزی که تو نمی تواند با این حال، تغییر در مورد شخصیت های شما، نژاد اصلی آنها است. شخصیت‌های Destiny 2 می‌توانند Human، Exo (در اصل روبات‌ها) یا Awakened (افراد آبی‌پوست که در اثر برخورد سرنوشت‌ساز قدرت‌های Light و Dark در Destiny 2 ایجاد شده‌اند) باشند. بنابراین در حالی که می توانید همه چیز را در مورد شخصیت های خود تغییر دهید، نمی توانید برای مثال یک انسان را به Exo تبدیل کنید.

شما قادر خواهید بود تغییرات رایگانی را در هر چیزی که مربوط به ظاهر شخصیت خود است ایجاد کنید، مگر اینکه آنها انسان، اگزو یا بیدار باشند.
شما قادر خواهید بود تغییرات رایگانی را در هر چیزی که مربوط به ظاهر شخصیت خود است ایجاد کنید، مگر اینکه آنها انسان، اگزو یا بیدار باشند.

این یک تغییر بسیار بزرگ است، زیرا شخصیت‌های بازیکن Destiny 2 از زمان شروع خود بدون تغییر باقی مانده‌اند. اگر بازی را در زمان عرضه Destiny 2 شروع کرده اید، از سال 2017 از همان شخصیت ها استفاده کرده اید. اما اگر از همان زمان بازی Destiny اصلی را انجام داده اید. او با راه اندازی و انتقال شخصیت های خود به Destiny 2، از سال 2014، یک دهه کامل، حتی نمی توانید موهای شخصیت های خود را کوتاه کنید.

بخوانید  Elden Ring به پایین ترین قیمت برای Xbox کاهش یافت

چیزی که Bungie به طور قطعی در پست وبلاگ نگفته است این است که این به روز رسانی چه زمانی منتشر می شود، اگرچه نشان می دهد که قبل از The Final Shape خواهد بود. طبق این پست وبلاگ، Bungie قصد دارد در ماه مارس سقف پاداش‌های Synthweave، ارز مورد استفاده برای انتقال زره را افزایش دهد. این حرکت گزینه های بیشتری را برای شخصی سازی ظاهر نگهبان شما فراهم می کند. از روی صداها، می‌توانیم انتظار به‌روزرسانی شخصی‌سازی کاراکترها را گاهی بعد از به‌روزرسانی Synthweave، اما قبل از The Final Shape داشته باشیم. اگر به‌روزرسانی Synthweave در ماه مارس باشد و The Final Shape در 4 ژوئن عرضه شود، باید بین مارس و می باشد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر