فصل آرزوی Destiny 2 تمام نشده است. داستان جدید، لحظات پیروزی در این ماه



فصل جاری محتوای Destiny 2، Season of Wishing، هنوز داستان خود را به پایان نرسانده است. به گفته توسعه دهنده Bungie، اگرچه به نظر می رسد هفته گذشته داستان خود را به پایان رسانده است، اما در اواخر ژانویه چیزهای بیشتری در راه است.

Bungie در پست وبلاگ این هفته در سرنوشت خود نکاتی را در مورد آنچه که می توانیم از فصل آرزوی فعلی انتظار داشته باشیم ارائه کرد. جزئیات، مانند همیشه، کمی نازک است، اما Bungie به صراحت اعلام کرده است که داستان این فصل هنوز به پایان نرسیده است. بر اساس این پست، محتوای داستانی بیشتر «زودتر از آنچه فکر می کنید» منتشر خواهد شد. این داستان هفته گذشته را دنبال می کند، که به نظر می رسید ماموریت های هفتگی و محتوای داستانی را که روایت فصلی بازی را پیش می برد، به پایان می رساند.

بازیکنان همچنین از چرخش جدیدی در فعالیت های درون فصلی از 30 ژانویه بهره مند خواهند شد. Bungie می‌گوید علاوه بر پاداش‌هایی که می‌توانید در فعالیت‌های Riven's Lair و The Coil کامل کنید، Riven's Wishes، یک تلاش هفتگی جدید را به گزینه‌های شما اضافه می‌کند. اهداف هفته را کامل کنید و می توانید پاداش خود را از میان مجموعه ای از غارت انتخاب کنید. به مدت شش هفته هر هفته یک تعقیب و گریز جدید وجود خواهد داشت که بازیکنان را تا ماه مارس می برد.

همچنین در تاریخ 30 ژانویه، Moments of Triumph، نگاهی سالانه Destiny 2 به بزرگترین دستاوردهای بازیکنان در سال گذشته منتشر می شود. این شامل 30 چالش است که همه فعالیت‌ها را در سال 2023 پوشش می‌دهد، بنابراین انتظار داشته باشید که دوباره از سیاه‌چال‌ها، حملات و فعالیت‌های فصلی بازدید کنید. این جوایز جدید Triumph را برای شما به ارمغان می‌آورد که معمولاً شامل زره‌های براق و قابل تنظیم و همچنین پاداش‌های Bungie در دنیای واقعی است که می‌توانید خریداری کنید.

بخوانید  امکان انتشار رایگان بازی آنلاین بزرگ The Last of Us را افزایش دهید

با تأخیر گسترش بعدی Destiny 2، The Final Shape، از فوریه تا 4 ژوئن، Season of Wishing تمدید شده است تا طولانی‌ترین فصل بازی شود و به طور بالقوه در طول مدت زمانی که بازیکنان منتظر رسیدن محتوای جدید هستند، زمان زیادی از کار بیفتد. . Bungie قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد جامعه را با Into The Light درگیر نگه دارد، یک “به روز رسانی محتوای دو ماهه” برنامه ریزی شده برای آوریل.

با این حال، همه چیز در حال حاضر در آرامش بزرگی برای Destiny 2 است. Season of Wishing داستان جالبی داشت، اما به نظر می‌رسد که بازی در حال حاضر خطراتی را که باید به پایان داستان ۱۰ ساله‌اش نزدیک می‌شود، از دست داده باشد. با توجه به اینکه The Final Shape هنوز در آینده بسیار دور است، Bungie ممکن است در چهار ماه آینده درگیر نگه داشتن بازیکنان باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر