بر اساس نظرسنجی، بسیاری از توسعه دهندگان در حال حاضر روی بازی های Switch 2 کار می کنند



گزارش وضعیت صنعت بازی GDC 2024 از بیش از 3000 کارگر صنعت بازی پرسیده شد که در حال حاضر پروژه های خود را برای کدام پلتفرم توسعه می دهند. با کمال تعجب، 18 درصد از توسعه دهندگان مورد بررسی روی پروژه نینتندو سوییچ کار می کنند، در حالی که 8 درصد بر روی بازی هایی برای «جانشین نینتندو سوییچ» کار می کنند.

گزارشی که می تواند باشد اینجا دانلود شده است، همچنین در سوالی در مورد علاقه عمومی این پلتفرم به جانشین سوییچ اشاره می کند. برای این منظور، 32 درصد از آنها بی صبرانه منتظر کنسول جدید نینتندو هستند.

در حال پخش: نینتندو سوییچ چگونه نینتندو را ذخیره کرد

تقریباً هفت سال از عرضه کنسول هیبریدی نینتندو می گذرد. همانطور که می‌دانیم، هنوز چیزهای زیادی درباره Switch 2 نمی‌دانیم. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی ممکن است درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. ممکن است قبل از شروع سال مالی جدید در اول آوریل، که با سه ماهه اول سال 2024 به اوج خود می رسد، اعلامیه ای ارائه شود. اگر اخبار AI Shark را در مورد عرضه کنسول در سپتامبر سال جاری دیدید، احتمالاً حدس دیوانه وار بود.

همانطور که ما همچنان منتظر اخبار مربوط به کنسول بعدی هستیم، گزارش GDC 2024 به عنوان یک نشانه ظریف، اما امیدوارکننده، نشان می دهد که حداقل برخی از توسعه دهندگان در حال حاضر روی بازی هایی برای آن کار می کنند. البته، هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این توسعه دهندگان از استودیوهای شخص اول نینتندو هستند یا استودیوهای شخص ثالث وجود ندارد. با این حال، این نشانه خوبی است که چیزها برای مدتی در حرکت بوده اند.

در جای دیگر گزارش، یافته های جالب تری در مورد خود صنعت وجود دارد. یک سوم از توسعه دهندگان موتورهای بازی را در سال گذشته تغییر داده اند یا در حال بررسی این کار هستند. واحد اعلام می کند معرفی هزینه های تسهیلات بازی مطمئناً یک عامل بود.

علاوه بر این، تقریباً نیمی از توسعه دهندگان مورد بررسی گفتند که ابزارهای مولد هوش مصنوعی در محل کار استفاده می شوند. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که از آنها استفاده می کنند در تجارت و امور مالی کار می کنند، در حالی که تضمین کیفیت پایین ترین زمینه است. با این حال، از هر پنج توسعه‌دهنده، چهار نفر نگران استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی هستند.

بخوانید  Exclusive: Alan Wake 2's New Hero, Saga Anderson, Ushers In Remedy's "Darkest Version" Of The Sequel

تحریریه مجله بازی یک گیمر