امکان انتشار رایگان بازی آنلاین بزرگ The Last of Us را افزایش دهید

در اوایل سال جاری، گزارش‌ها حاکی از آن بود که The Last of Us Online Massive Project قرار است یک بازی مبتنی بر خدمات باشد. بنابراین، با اضافه شدن هاوارد به استودیو Naughty Dog، احتمالاً شاهد سیستم های درآمدزایی پیشرفته در این بازی و عرضه رایگان محصول خواهیم بود.

طبق آخرین اخبار بازی، طراح اصلی سیستم درآمدزایی Fortnite به استودیوی بازی سازی Naughty Dog پیوست.

پروژه بزرگ بعدی استودیو Naughty Dog یک بازی چندنفره عظیم در سری The Last of Us است که به تازگی یک متخصص در زمینه ارائه این نوع بازی ها به این تیم اختصاصی (ویژه) سونی پیوسته است.

تصویرسازی بازی چند نفره The Last of Us

از ژانویه تا اکتبر سال جاری، هاوارد در شعبه استکهلم Ubisoft به عنوان طراح اصلی سیستم‌های اجتماعی و اقتصادی برای مالکیت معنوی جدید کار می‌کرد.

نیل دراکمنمدیر استودیو Naughty Dog قبلاً اعلام کرده بود که جزئیات دقیق بازی آنلاین The Last of Us در سال 2023 منتشر خواهد شد.هنوز در مورد پلتفرم های مورد نظر برای این بازی صحبتی نشده است. هرمان هالسترئیس استودیوی پلی استیشن اخیراً اعلام کرده است که بازی‌های سرویس زنده آینده سونی، بر خلاف بازی‌های تک‌نفره، می‌توانند به طور همزمان روی کنسول‌های پلی‌استیشن و رایانه‌ها عرضه شوند. در حالی که بازی های تک نفره تنها برای حداقل یک سال بر روی کنسول های سونی در دسترس خواهند بود.

به تازگی آندرس هاواردیکی از اعضای کهنه کار تیم توسعه Fortnite، همانطور که اخیراً در لینکدین اعلام کرده بود، به عنوان طراح اصلی سیستم کسب درآمد به Naughty Dog پیوست. هاوارد به مدت هفت سال و نیم به عنوان طراح سیستم های اصلی در Epic Games کار کرد و روی سیستم درآمدزایی Fortnite، Battle Pass، مکانیک های پیشرفت و موارد دیگر کار کرد. او همچنین به تیم های مختلف بازی سازی توصیه کرد که الگوهای مشابهی را در Rocket League و Fall Guys پیاده سازی کنند.

بخوانید  حالت زمان محدود Overwatch 2 به شما قدرت های خداگونه می دهد

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

اگرچه تاکنون تنها جزئیات بسیار مختصری و تصویری مفهومی از این اثر منتشر شده است، اما گزارش ها می توانند اطلاعات بیشتری از این بازی چند نفره ارائه دهند. به عنوان مثال، چندی پیش لیستی از نیازمندی های شغلی توسط Naughty Dog منتشر شد و توضیحات آن نشان می داد که بازی چند نفره AAA The Last of Us احتمالاً به صورت Free to Play منتشر خواهد شد. به تازگی گزارشی منتشر شده است که احتمال رایگان بودن این بازی آینده را افزایش می دهد.