میراث سوپرمن سه ابرقهرمان دیگر از جمله ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر را به بازیگران خود اضافه می کند.



جیمز گان ادی گاتگی، ایزابلا مرسدس و ناتان فیلیون را به ترتیب در نقش آقای عالی، هاوکگرل و گای گاردنر به بازیگران فیلم میراث سوپرمن اضافه کرد. سالن روشویی گزارش ها. آن‌ها به دیوید کورنس‌وت، که نقش سوپرمن جدید استودیو دی‌سی را بازی می‌کند، و ریچل برازناهان در نقش لویس لین می‌پیوندند.

فیلیونز گاردنر اولین بازی رسمی لایو اکشن این شخصیت خواهد بود که در فانوس سبز شماره 59 به عنوان اولین جایگزین هال جردن معرفی شد. نسخه اول در یک برنامه آزمایشی برای نمایش لیگ عدالت در اواخر دهه 90 استفاده شد که بیشتر شبیه به فانوس سبز کایل راینر بود، اما با تیمی مبتنی بر لیگ عدالت دهه 80.

فین ویتروک در ابتدا برای نقش گاردنر در سریال فانوس سبز شبکه HBO انتخاب شد، اما برای جلب توجه جان استوارت اصلاح شده است. گاردنر به‌خاطر مدل موی کاسه‌ای قرمزش که به گفته Vanity Fair بخشی از ظاهر فیلیون در فیلم جدید خواهد بود، شناخته می‌شود.

یکی دیگر از قدیمی‌ترهای فیلم‌های کمیک، گاتگی، داروین در فیلم مردان ایکس: درجه اول متیو وو است. او نقش مایکل هولت، دومین مستر عالی را بازی خواهد کرد. هولت یکی از باهوش ترین مخترعان جهان است و دائماً توسط سلاح های T-Sphere در مدار خود که طراحی کرده احاطه شده است. او یکی از اعضای مشهور انجمن عدالت و از رهبران این حوزه است.

در مورد Merced، Sicario: Day of the Soldado نقش Hawkgirl را بازی خواهد کرد. در طول این سال‌ها تکرارهای زیادی از Hawkgirl وجود داشته است، درست مانند Hawkman. با این حال، همه به داشتن سلاح های غوغا مانند شمشیر، نیزه و گرز معروف هستند.

بخوانید  Flight Simulator 2020 Easter Egg عناوین قدیمی سیم کارت پرواز را در بازی قابل پخش می کند

میراث سوپرمن داستان یک سوپرمن جوان و کلارک کنت است که در ابتدای کار ابرقهرمانی خود تلاش می کنند خود را در جهان بیابند.

Superman Legacy در تاریخ 11 ژوئیه 2025 در سینماها اکران می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر