موجودی شگفت‌انگیز کنسول پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر

درینگ در توییت خود نوشته است: «طبق اطلاعاتی که منابع خرده‌فروش در اختیار من قرار داده‌اند، موجودی کنسول پلی استیشن 5 در طول ماه سپتامبر به‌طرز شگفت‌انگیزی خوب بوده است. یکی از منابع من گفته است [سپتامبر] بهترین ماه از نظر موجودی این کنسول در یک سال گذشته بوده است. مشتاق دیدن آمار دقیق آن هستم.»

به‌گفته‌ی کریستوفر درینگ، رئیس وب‌سایت گیم اینداستری، خرده‌فروشان از افزایش شگفت‌آور موجودی کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) خبر داده‌اند. یکی از منابع درینگ گفته است موجودی PS5های این ماه او از تمامی ماه‌های یک سال اخیر بیشتر بوده است.

بازی FIFA 23 در هفته‌ی پایانی سپتامبر به بازار آمد و آمار اولیه منتشر شده فروش پرقدرت پلی استیشن 5 در این هفته را نشان می‌دهند.



منبع

توییت کریستوفر درینگ درباره‌ی فروش پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر 2022

کابربری در جواب توییت درینگ گفت: «منتظر رکوردشکنی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ باشید» و درینگ هم با او موافق بوده است. یک هفته از پایان ماه سپتامبر گذشته است و طبق تخمین‌های وب‌سایت VGChartz سپتامبر هم‌رده یا بهتر از پرفروش‌ترین ماه‌های کنسول پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۲ بوده است.

به‌گفته‌ی وب‌سایت گیم اینداستری موجودی در انبار پلی استیشن 5 خرده‌فروشی‌ها در ماه سپتامبر به میزان شگفت‌انگیزی خوب بوده است.