مارگو رابی تهیه کننده فیلم مونوپولی است

فیلم باربی مارگو رابی ممکن است تنها یک اسکار برای بهترین آهنگ اصلی دریافت کرده باشد، اما بزرگترین موفقیت باکس آفیس سال 2023 است. اکنون رابی به یک ویژگی بزرگتر که برای انطباق با صفحه بزرگ دشوار است چشم دوخته است: بازی رومیزی انحصارات هاسبرو. .

از طریق Variety، Lionsgate در CinemaCon اعلام کرد که رابی یک فیلم لایو اکشن Monopoly را از طریق شرکت سازنده خود، LuckyChap، در کنار شرکای خود، Tom Ackerley و Josie McNamara تولید خواهد کرد. Monopoly ابتدا به عنوان The Landlord's Game توسط لیزی مگی در سال 1903 طراحی شد و سپس به یکی از محبوب ترین بازی های رومیزی در جهان تبدیل شد.

Lionsgate از سال 2015 مسئولیت تولید فیلم Monopoly را بر عهده داشت و در مقطعی قرار بود کوین هارت نقش اصلی این فیلم را بازی کند. این تجسم فیلم متوقف شده است، اما Hasbro در سال 2023 به طرفداران اطمینان داد که این پروژه هنوز زنده است. اگرچه مونوپولی شخصیتی نمادین در قالب Uncle Moneybags دارد، بازی املاک و مستغلات حتی از داستان عروسک باربی قبل از فیلم داستان سرایی کمتری دارد. صرف نظر از این موضوع، آدام فوگلسون، رئیس Lionsgate به شرکت کنندگان CinemaCon اطمینان داد که LuckyChap قبلا نسخه ای از فیلم را توسعه داده است.

فوگلسون گفت: «نمی‌توانم تیم تولیدی بهتر از LuckyChap برای این برند محبوب و نمادین تصور کنم. “آنها تولیدکنندگان استثنایی هستند که پروژه های خود را با فکر و دقت زیاد انتخاب می کنند و با دیدگاهی روشن به Monopoly می پیوندند. ما بسیار هیجان زده هستیم که با کل تیم LuckyChap روی چیزی که همه فکر می کنیم بلاک باستر بعدی آنها خواهد بود کار کنیم.”

بخوانید  انتخاب رابرت دنیرو برای ایفای نقش اصلی آقای نچرال

اگرچه قدرت ستاره رابی احتمالاً به سرعت بخشیدن به پروژه کمک می کند، اما هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه او قصد دارد در Monopoly نقشی روی صفحه داشته باشد وجود ندارد. رابی در تولید فیلم هایی که در آن ها بازی نکرده بود، از جمله Promising Young Woman موفق بوده است. اوایل امسال، رابی برای اقتباس از The Sims نیز قرارداد امضا کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود که رابی مسئولیت تولید اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کمیک Avengelyne اثر راب لیفلد را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر