جزئیات جدیدی از بازی چند نفره Wo Long: Fallen Dynasty و موارد دیگر منتشر شده است

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

داستان Wo Long: Fallen Dynasty در سرزمین افسانه ای چین می گذرد، نسخه ای متفاوت از افسانه معروف سه پادشاهی است و در زمان سلطنت سلسله هان اتفاق می افتد. سازندگان بازی همچنین می گویند که مبارزات بازی از هنرهای رزمی و شمشیرزنی سنتی چینی الهام گرفته شده است و بازیکنان می توانند با پیشرفت در بازی قفل توانایی ها و تکنیک های جدیدی را باز کنند.

قلعه نبرد در Wo Long: Fallen Dynasty

همچنین پیش از این تایید شده بود که Famihiko Yasuda که به عنوان کارگردان بازی های سری Nioh و Ninja Gaiden شناخته می شود و Masaki Yamagiwa که تجربه بازی Bloodborne را دارد به ترتیب کارگردان و تهیه کننده این بازی خواهند بود. Koei Tecmo نیز در مسئولیت انتشار این بازی را بر عهده دارد.علاوه بر این، دموی نسبتا کوتاه قابل بازی این بازی در تاریخ 24 فوریه (5 مارس) در تمامی پلتفرم ها در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و با تکمیل آن، بازیکنان به آیتم انحصاری Crouching Dragon Helmet در بازی نهایی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 3 مارس (12 مارس) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهند شد. خریداران نسخه PS4 بازی قادر خواهند بود نسخه ارتقا یافته PS5 را به صورت رایگان دریافت و دانلود کنند و این موضوع بر روی کنسول های Xbox نیز از طریق برنامه Smart Delivery امکان پذیر است. این بازی همچنین در سرویس Game Pass برای کنسول های ایکس باکس، رایانه شخصی و سرویس استریم ابری مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

بخوانید  مراجع سم لیک جدید آلن ویک 2 انتشار خبری

در مورد جنبه‌های فنی اجرای بازی بر روی رایانه شخصی، این بازی از نرخ فریم ۱۲۰ و فناوری VRR یا Variable Image Refresh Rate پشتیبانی می‌کند. البته این فناوری نسبتا ضروری در نسخه های PS5 و Xbox Series X و S این بازی وجود نخواهد داشت.البته مانند سایر بازی ها امکان استفاده از این فناوری از طریق تنظیمات کنسول های نسل نهم و توسعه دهنده رسمی وجود دارد. در این مورد نیازی به پشتیبانی نخواهد بود.

در بخش چندنفره بازی، بازیکنان به صورت تصادفی با دو بازیکن دیگر به صورت آنلاین همسان می‌شوند، اگرچه می‌توان از دوستان دعوت کرد تا بازی را در حالت Co-op تجربه کنند. علاوه بر این، بر خلاف سری Nioh، یک حالت گیم پلی جدید در بخش چند نفره بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا در گیم پلی سایر بازیکنانی که بازی را تجربه می کنند شرکت کنند، اگرچه امکان خاموش کردن این بخش در تنظیمات بازی وجود دارد.

اسب پریدن در Wo Long: Fallen Dynasty

استودیو Team Ninja جزئیات فنی جدید RPG Wo Long: Fallen Dynasty را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

کمتر از یک ماه مانده به عرضه جهانی Wo Long: Fallen Dynasty، استودیو Team Ninja که آثاری مانند سری Nioh را در اختیار دارد، اطلاعات جدیدی از ابعاد فنی و فنی آن منتشر کرده است. در حالی که ظاهرا هنوز تصمیمی برای اضافه کردن قابلیت کراس پلتفرم یا کراس پلی بین پلتفرم های مختلف وجود ندارد، بازیکنان Fallen Dynasty این گزینه را خواهند داشت که بازی را به صورت نسلی یا در میان یک خانواده از کنسول ها تجربه کنند.

بخوانید  نقد و بررسی انیمیشن Robot Dreams Surprise 2023؟

Team Ninja همچنین تایید کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی رسمی Steam Deck وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که بازیکنان لزوماً در اجرای Wo Long: Fallen Dynasty در Steam با مشکل مواجه خواهند شد و در ماه‌های آینده نیز وجود خواهد داشت. امکان افزودن این ویژگی به نسخه استیم بازی وجود دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده قبلی، ما همچنین می دانیم که Wo Long: Fallen Dynasty با نرخ فریم پویا 3840×2160 (4K) و نرخ فریم هدف 60 روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اجرا می شود. البته در حال حاضر جزئیات بیشتری از حداقل وضوح بازی در قسمت های سنگین گیم پلی اعلام نشده است. رزولوشن ویدیو برای نسخه Xbox Series S بازی به صورت پویا 1440p و نرخ فریم 60 خواهد بود.

با این حال، افزودن پشتیبانی برای این فناوری در آینده ممکن است امکانات و تجربه کاربری بهتری را فراهم کند. از سوی دیگر، پشتیبانی از فناوری‌های تقویت عملکرد و بازسازی تصویر کارت‌های گرافیک Nvidia DLSS و XeSS سری Arc اینتل نیز در آپدیت‌های آتی پس از انتشار برای گیمرها قرار می‌گیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر