پخش اولین تریلر گیم پلی بازی انحصاری Pacific Drive

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

طوفان های بازی قدرتمندی که با نام Zone Storms شناخته می شوند، جغرافیا و ظاهر کلی جنگل و درختان را تغییر می دهند. بنابراین اجتناب و فرار از آنها در هنگام مواجهه بهترین راهبرد برای مقابله با این تهدیدات ظالمانه است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی Pacific Drive را تماشا کنید.

چند ماه پس از معرفی بازی مستقل Pacific Drive در رویداد State of Play PlayStation در ماه سپتامبر، استودیوی بازی‌سازی جدید Ironwood که شامل توسعه‌دهندگان سابق BioShock Infinite، سری inFAMOUS، League of Legends و Mafia 3 می‌شود، اولین گیم‌پلی خود را منتشر کرد. بازی ای که روش های بقا در دنیای مرموز منطقه محرومیت المپیک را ارائه می دهد.

بازی خلاق Roguelite Pacific Drive در تاریخ نامشخصی از سال 2023 برای بازیکنان سونی پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، بازیکنان می توانند استیشن واگن شخصی خود را که نقش برجسته ای در گیم پلی Pacific Drive ایفا می کند، به شکل های مختلف به سلیقه خود سفارشی کنند. اثری که تاثیر بسزایی در روند مبارزه و تعقیب و گریز بازی خواهد داشت.مخزن ذخیره بنزین، ژنراتورهای برق بادی، ترمزهای اتوماتیک و پروژکتورهای نور قابل کنترل و همچنین بسیاری دیگر از فناوری های آزمایشی و آیتم های قابل ارتقا ابزاری برای مبارزه با موجودات ناشناخته از آنومالی ها در بازی Pacific Drive; ابزارهایی که بازیکنان می توانند در گاراژ بسازند و بیرون بیاورند.

بخوانید  مایکروسافت برنامه اخراج 10000 کارمند خود را تایید کرد

تریلر جدید Pacific Drive اولین نگاهی به گیم پلی بازی با طرفداران به اشتراک می گذارد.

توسعه دهندگان بازی Pacific Drive همچنین اشاره می کنند که بسیاری از با ارزش ترین منابع و آیتم های دنیای بازی در سخت ترین و خطرناک ترین مناطق منطقه پنهان شده اند. برای دستیابی به آنها، بازیکنان باید مطمئن باشند که به امکانات پیشرفته لازم برای مقابله با شرایط آب و هوایی سخت، گل و لای و تاریکی مطلق روی ماشین خود دسترسی دارند.