تریلر گیم پلی Thaumaturge یکی از مراحل بازی را نشان می دهد


تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Thaumaturge منتشر شده است که تمرکز آن بر نمایش یکی از مراحل بازی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از The Thaumaturge منتشر شده است. استودیو 11 Bit و Fool's Theory تریلر گیم پلی این بازی را منتشر کرده اند که در این بازی نقش آفرینی ایزومتریک بازیکنان را به شهر ورشو و خیابان های تاریک و خشن آن در سال 1905 دعوت می کند. در طول این ویدیوی نسبتا طولانی، ما مکان های زیادی از بازی The Thaumaturge مانند هتل های مجلل، مناطق ثروتمند شهر و غیره را مشاهده می کنیم.

ویکتور زولسکی تحقیقاتی را در تاریک ترین خیابان های شهر که توسط پلیس مخفی تزار روسیه کنترل می شود آغاز می کند. در طول ویدئو، ویکتور به دختری که در مضیقه است کمک می کند و برخی از توانایی های شخصیت نشان داده می شود. این ویدیو در واقع بخشی از صحنه To Dust, You Shall Return از بازی The Thaumaturge است. شخصیت بازی چندین مکان در شهر را که در آن زمان تحت حاکمیت روسیه بود، کاوش می کند. در این نواحی لهستانی ها، روس ها و یهودیان بودند که همگی در محدوده شهر زندگی می کردند.

این ویدیو هتل باشکوه امپریال را نشان می دهد که در آن ویکتور با سوتلانا، یکی از اعضای دربار تزار که ناامید از فرار از شهر است، ملاقات می کند. در ادامه شاهد رویارویی ویکتور با پلیس تزار هستیم و سیستم مبارزات نوبتی بازی را به نمایش می گذاریم.بازیکنان بسته به توانایی های ویکتور می توانند حرکات دشمنان خود را پیش بینی کرده و از مهارت های منحصر به فرد او برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند. با الهام از داستان هایی که در نقاط مختلف شهر گفته می شود، بازیکنان می توانند افراد مختلف را برای پیشرفت در بازی متقاعد کنند.

بخوانید  فعلا منتظر عرضه کنسول استیم دک 2 نباشید

اما هر توانایی هزینه ای دارد و با پیشرفت بازیکنان، قدرت های ویکتور برای تأثیرگذاری بر افراد، مبارزه و کاوش در محیط بازی تکامل می یابد. در عین حال، دیالوگ های پیچیده تری با پیشرفت بازی آشکار می شود. می توانید گیم پلی بازی را تماشا کنید. تریلر فیلم The Thaumaturge در زیر:

دانلود از آپارات

بازی Thaumaturge در 20 فوریه (1 مارس) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس | Xbox Series S تهیه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر