تریلر فیلم Joker 2; خنده های غم انگیز شاهزاده جنایت

برادران وارنر منتشر شد اولین تریلر Joker: Folie a Deux که نحوه ملاقات شاهزاده گاتهام، جیم و نیت با هارلی کوین را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که اولین تریلر فیلم Joker: Folie a Deux به کارگردانی برادران وارنر. تاد فیلیپس با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. این کلیپ نحوه ملاقات جوکر با هارلی کوین و خنده های ترسناک شاهزاده جنایت و شوالیه شهر گاتهام را نشان می دهد و می توانید آن را در تلویزیون برادران وارنر تماشا کنید. در یوتیوب. Joker 2 در تاریخ 13 اکتبر 1403 (4 اکتبر 2024) روی صفحه نقره ای اکران خواهد شد.

تاد فیلیپس، کارگردان جوکر، فیلم Joker: Folie à Deux را کارگردانی کرد. خواکین فینیکس او برای بازی در نقش یک شرور در دنیای دی سی بازگشته است و لیدی گگخواننده برنده جایزه گرمی در نقش هارلی کویین، طرفدار و معشوق نابغه جوکر ظاهر خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد فیلمنامه Joker 2 وجود ندارد، اما در گزارش های قبلی ذکر شده بود که بخش بزرگی از اتفاقات این قسمت دوم در Arkham Asylum می گذرد.

خواکین فینیکس، بازیگر Beau Is Afraid، لیدی گاگا، بازیگر A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینربازیگر نقش جان مالکوویچ برندان گلیسون، بازیگر فیلم نگهبان و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Saints Row 5 در ابتدا قرار بود از شخصیت های محبوب سریال استقبال کند