تریلر جوکر 2 ما را برای خندیدن، گریه کردن و آواز خواندن آماده می کند

پنج سال طولانی می گذرد، اما اولین تریلر Joker 2 اینجاست. دنباله آینده با نام فرعی Folie à Deux (ترجمه تحت اللفظی “folie a deux”، اما از نظر پزشکی که در آن دو نفر توهم دارند)، ادامه داستان جوکر 2019 برنده اسکار را ادامه می دهد و لیدی گاگا را به عنوان هارلی کوئین در دسته معرفی می کند.

اوایل امروز، برادران وارنر. یک تیزر برای اغراق کردن تریلر منتشر کرد که نشان می دهد جوکر آرتور فلک/خواکین فینیکس در حال خنده با خودش در آسایشگاه آرکام زیر باران است. اکنون می‌توانید تریلر کامل را در زیر تماشا کنید، پر از موسیقی، ضرب و شتم، و مغناطیس آشفته جوکر و هارلی.

جوکر در ابتدا به عنوان یک فیلم مستقل و با هدف راه اندازی برادران وارنر عرضه شد. سری فیلم های دی سی بلک. این فیلم اولین فیلم با رتبه R بود که بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و نامزد 11 جایزه اسکار، از جمله دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای ققنوس و بهترین موسیقی متن شد.

گاگا بعد از مارگو رابی دومین لایو اکشن هارلی کوین است و طبق همه نشانه ها او به طور تصاعدی با هر چیزی که قبلا دیده بودیم متفاوت خواهد بود.

Joker: Folie à Deux تنها فیلم DC است که برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است و کارگردانی آن بر عهده تاد فیلیپس است که فیلمنامه آن را نیز با اسکات سیلور نوشته است. قرار است در تاریخ 4 اکتبر به روی پرده سینماها برود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نمایش فعالیت در تریلر جدید گیم پلی Tchia