تاریخ اکران بازسازی فیلم Wolf Man عقب افتاد

یونیورسال و بلوم هاوس اعلام کردند که تاریخ اکران بازسازی فیلم Wolf Man تا اوایل سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است.

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم مرد گرگ نما هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک با تأخیر کوتاهی مواجه شده است. یونیورسال اعلام کرد که فیلم Wolf Man دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) اکران شود و حالا بازسازی فیلم مرد گرگ‌نما با حدود سه ماه تأخیر برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵‌ (۲۸ دی ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با فیلم Paddington in Peru در گیشه رقابت کند.

لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wolf Man را بر عهده دارد که کوربت تاک، لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک به ونل کمک کرده‌اند. کریستوفر ابوت در نقش لارنس تالبوت ملقب به مرد گرگ‌نما، جولیا گارنر و سام یاگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wolf Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

این فیلم ترسناک داستان مردی را دنبال می‌کند که باید از خانواده‌اش دربرابر یک شکارچی کشنده و درنده محافظت کند. پیش از این رایان گاسلینگ قرار بود نقش اصلی فیلم مرد گرگ‌نما را بازی کند که به علت تداخل برنامه‌ها از این پروژه جدا شد که در آن زمان درک سیانفرنس، کارگردان فیلم‌های Blue Valentine و The Place Beyond the Pines قرار بود این فیلم ترسناک را کارگردانی کند.

بخوانید  سازندگان Dark و 1899 دوباره با نتفلیکس برای سریال جدیدی همکاری می کنند

تحریریه مجله بازی یک گیمر