تاریخ انتشار آپدیت نسل نهم بازی Fallout 4 اعلام شد

Bethesda سرانجام تاریخ انتشار به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 را اعلام کرد.

شرکت بتسدا در سال 2022 اعلام کرد که روی پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس بومی کار می کند اما زمان انتشار این به روز رسانی بیشتر از حد انتظار طول کشید. دسامبر گذشته، این ناشر تایید کرد که این آپدیت در سال 2024 منتشر خواهد شد و همانطور که گزارش شده بود، این بار به تاریخ انتشار سری Fallout نزدیک شده است.

در حالی که سری Fallout اخیرا با تحسین منتقدان عرضه شده است، Bethesda آپدیت نسل نهم را برای Fallout تایید کرده است.4 در تاریخ 6 می (25 آوریل) به صورت رایگان منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل حالت‌های عملکرد و کیفیت، وضوح بهبود یافته، پشتیبانی از گیم‌پلی از نرخ فریم تا 60 فریم بر ثانیه و همچنین سایر بهبودها و اصلاحات است.

یک کوئست جدید نیز در این آپدیت به Fallout 4 اضافه خواهد شد. این مرحله که Echoes of the Past نام دارد حول محور Enclave می چرخد ​​و بازیکن باید از گسترش ایدئولوژی خطرناک آنها جلوگیری کند و از به دست آوردن جای پایی در Commonwealth جلوگیری کند. در نهایت بسیاری از آیتم های Creation Club که قبلا منتشر شده بودند به بازی اضافه خواهند شد.

در همین حال، در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، این به روز رسانی شامل بهبود عملکرد و رفع مشکلات ورود و کار است. یک آپدیت رایانه شخصی نیز ارائه خواهد شد که طی آن بازی با Steam Deck سازگار خواهد بود و همچنین در فروشگاه Epic در دسترس خواهد بود.

بخوانید  پس از انتشار آخرین پچ بازی، امتیاز کاربران دیابلو 4 کاهش می یابد

Fallout 4 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. طبق اسناد فاش شده مایکروسافت، این بازی تا سال 2020 بیش از 25 میلیون نسخه فروخته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر