الکترونیک آرتز از بازیکنان Apex Legends عذرخواهی می کند

پس از مشکلات حساب، استودیو Respawn به تمام بازیکنان Apex Legends هشت بسته رایگان Apex داده است.

برای جبران مشکلات اخیر Apex Legends، استودیوی Respawn به همه بازیکنان یک Apex Pack رایگان می دهد. هفته گذشته، این محصول از طرفداران به دلیل ریست کردن اکانت و از دست دادن حضورشان پس از مشکلاتی که در آخرین آپدیت وجود داشت، عذرخواهی کرد. در حالی که استودیو این پیشرفت و محتوا را برمی گرداند، بسته های Apex را نیز به بازیکنان می دهد که حاوی آیتم های تزئینی یا پول برای بخش ساخت بازی است.

Respawn گفت: “از شما متشکریم، Legends، به خاطر صبر و شکیبایی شما در حین انجام عملیات بازیابی داده های حذف شده و فرآیند بازیابی.” برای تشکر از شما، هشت بسته Apex را به همه هدیه می دهیم. حتی قبل از ساعت کافی است 20:30 روز برای دریافت این بسته ها در تاریخ 5 می (24 آوریل) به وقت ایران وارد حساب کاربری خود شوید.

این مشکلات در زمان سختی برای استودیو و بازی شوتر آن پیش می آید. ماه گذشته، Respawn تحت عنوان Electronic Arts با اخراج شد. چند روز بعد، فینال های آمریکای شمالی مسابقات قهرمانی Apex Legends به دلیل معرفی یک هکر تقلب به رقبا در اواسط مسابقه به تعویق افتاد.

ماه گذشته، Electronic Arts گفت که بازیکنان Apex Legends می توانند انتظار داشته باشند که بازی خارج از دنیای سنتی بتل رویال عمل کند. زیرا این شرکت قصد دارد بازیکنان بیشتری را برای بازی محصولی که پنج سال پیش عرضه می کرد جذب کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازسازی Silent Hill 2 لغو نشده است