گزارش ادعاها، مدیر لوگان، جیمز منگولد در حال مذاکره برای هدایت موضوع Swamp است

جیمز منگولد کارگردان Logan در حال مذاکره برای کارگردانی یک فیلم Swamp Thing است. فیلم اخیراً اعلام شده بخشی از دنیای بزرگتر و به هم پیوسته DC خواهد بود.

Swamp Thing یکی از مبهم ترین قهرمانان دی سی است که توسط Len Wein و Bernie Wrightson خلق شده است. آلن مور، خالق واچمن و استفن بیست و جان توتلبن، هنرمندان، در اوایل دهه 80 عملکرد درخشان و تاثیرگذاری بر روی این شخصیت داشتند. او همچنین در فیلمی با استقبال ضعیف به کارگردانی اسطوره ترسناک، وس کریون، رفتار سینمایی را دریافت کرد. در سال 2019، یک برنامه تلویزیونی Swamp Thing درست پس از پخش قسمت اول لغو شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جیمز منگولد شاید بیشتر برای لوگان، یک حماسه علمی-تخیلی تاریک که یک ولورین مسن تر و بدبین را به نمایش می گذارد، شناخته شده است. او همچنین دنباله آینده ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را کارگردانی کرد و قرار است فیلم زندگینامه ای باب دیلن را با بازی تیموتی شالامه با عنوان A Complete Unknown کارگردانی کند.

گزارشی جدید از تنوعبا تکیه بر مقاله اولیه هالیوود ریپورتر، منگولد با پیتر سافران و جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، ایده خود را برای این پروژه نزدیک کرد. فیلم جدید Swamp Thing به عنوان بخشی از جدول آینده فیلم DC Universe در کنار ریبوت های سوپرمن و بتمن معرفی شده است. جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی، در ویدئویی که فیلم‌های مختلف را معرفی می‌کند، این فیلم را «داستانی ترسناک بسیار تاریک» توصیف کرد. همچنین به عنوان یک داستان اصلی برای قهرمان هیولا عمل خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از ارسال این اطلاعیه، منگولد پستی را منتشر کرد تصویری از Swamp Thing در توییترکه گان آن را بازتوییت کرد و باعث گمانه زنی شد.

بخوانید  پارامونت پلاس به 56 میلیون مشترک رسید، زیرا ضرر استریم پارامونت به 575 میلیون دلار رسید