پل راد بازی غیرمنتظره خود را در نقش Ant-Man در MCU به یاد می آورد

راد گفت که از فرصتی برای بازی در مرد مورچه ای هیجان زده است زیرا این ایده برای او “خیلی خارج از میدان چپ” بود. “من می دانستم که اگر اعلام شود که من قصد دارم به یک فرنچایز ابرقهرمانی بپیوندم، اکثر مردم می گویند: لعنتی؟ و من باید یک لباس ابرقهرمانی بپوشم.”

راد در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania که 17 فوریه اکران می شود، دوباره نقش مرد مورچه ای را بازی خواهد کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید است که دو فیلم اول را کارگردانی کرده است و همچنین ایوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، کاترین نیوتن، مایکل داگلاس و میشل فایفر در آن ایفای نقش کرده‌اند.

اگر کمی به اینجا برگردیم، دیزنی مارول را در سال 2009 خریداری کرد، بنابراین به نظر می رسد که راد در مورد یک اتحاد دوباره صحبت می کند که مدت ها پیش اتفاق افتاده است. کارگردان اصلی Ant-Man، ادگار رایت، سال ها قبل، در کامیک-کان سن دیگو در سال 2006، مشارکت خود را با Ant-Man کنایه زد. رایت در سال 2014 به دلیل تفاوت های خلاقانه، پروژه را ترک کرد. هر دو راد و جوزف گوردون لویت برای بازی در نقش Ant-Man در ترکیب حضور خواهند داشت قبل از اینکه راد معامله را ببندد.

“نماینده من با رئیس استودیو مارول، کوین فایج، ملاقاتی ترتیب داد. مارول بسیار جدید بود. آنها حتی بخشی از دیزنی نبودند. مثل این بود که کسی بگوید، “با این ایده چه احساسی دارید. رقصیدن با ستاره ها؟ یک فرنچایز ابرقهرمانی هرگز در رادار من نبود. من واقعاً فکر نمی‌کردم از آن نوع بازیگری هستم که یکی از آن نقش‌ها را پیشنهاد می‌کنند.”

بخوانید  45 دقیقه اول بازی The Devil in Me را ببینید. مقابله با اولین قاتل سریالی آمریکا

پل راد بازیگر نقش اسکات لنگ/مرد مورچه ای در دنیای سینمایی مارول را بازی می کند و در مصاحبه ای جدید به یاد می آورد که چگونه فیلم های ابرقهرمانی قبل از ارائه پیشنهاد هرگز در رادار او نبودند. راد گفت سلامت مردان اینکه مارول در آن زمان هنوز «خیلی جدید» بود و ایده حضور در یک فیلم ابرقهرمانی برای راد مانند پیشنهاد حضور در «رقصیدن با ستاره‌ها» بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر