برنامه Platinum Games برای 10 سال Metal Gear Rising: Revengeance

با اعلام رسمی استودیو Platinum Games در توییتر، این استودیو برنامه خود را برای جشن گرفتن دهمین سالگرد انتشار Metal Gear Rising: Revengeance اعلام کرد. با این حال، ما دقیقا نمی دانیم که در این رویداد چه انتظاری داریم. برنامه جشن دهمین سالگرد انتشار Metal Gear Rising: Revengeance در 21 فوریه (2 مارس) برگزار می شود و به همین مناسبت ویدیویی را منتشر کرد:

استودیو Platinum Games جشن دهمین سالگرد Metal Gear Rising: Revengeance را اعلام کرد.

بازی Metal Gear Rising برای اولین بار در این بازی در 19 فوریه 2013 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. این یک اسپین آف از سری محبوب اکشن مخفی کاری Metal Gear است که در آن بازیکنان نقش Raiden را بر عهده می گیرند. پس از اتفاقات Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، او با تهدید جدیدی به نام Desperado Enforcement روبرو می شود.

Metal Gear Rising: Revengeance Art 10th Anniversary

پلاتینیوم گیمز هنوز در مورد بازسازی احتمالی Metal Gear Rising: Revengeance صحبت نکرده است، اما صداپیشه Raiden اخیراً گفته است که نکاتی از سری متال گیر آینده وجود دارد. اگرچه لزوماً مختص بازی Metal Gear Rising نیست، اما بارها شنیده شده است که کونامی قصد دارد این سری را با پروژه های جدیدی از جمله بازسازی Metal Gear Solid و Metal Gear Solid 3: Snake Eater احیا کند. به این نتیجه رسید که خبری از این سریال هست. در راه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد ناپلئون - ریدلی اسکات دوباره این کار را انجام می دهد