هنری کویل در فصل چهارم The Witcher در نقش گرالت باز نخواهد گشت

به تازگی تایید شده است که هنری کویل به عنوان سوپرمن در دنیای DC باز نخواهد گشت، بنابراین طرفداران حدس می زنند که ممکن است کویل تصمیم بگیرد دوباره برای بازی در نقش گرالت در فصل چهارم The Witcher بازگردد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونخبر ناامید کننده ای برای طرفداران سریال Witcher منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که هنری کویل نقش گرالت ریویا را در فصل چهارم The Witcher و پس از آن بازی نخواهد کرد و انتظار می‌رود که فصل سوم آخرین حضور او در سریال باشد.

فصل سوم سریال The Witcher تابستان سال آینده از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

با این حال، جیمز گان و پیتر سافران، کارگردانان دی سی فیلمز، تصمیم گرفته اند نقش سوپرمن را در مجموعه جدید دنیای سینمایی دی سی تغییر دهند، و بنابراین، ما شاهد بازگشت کویل در هیچ اثر بعدی دی سی نیستیم. در هر صورت، کویل قرار است در سری Warhammer 40K برای شبکه آمازون جلوی دوربین ظاهر شود. همچنین شاهد حضور او در فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان خواهیم بود. علاوه بر این، کویل قرار است ماه آینده در سریال The Ministry of Ungentlemanly Warfare ساخته گای ریچی و Highlander چاد استاهلسکی بازی کند.

کویل چندی پیش تصمیم به ترک سریال ویچر گرفت و لیام همسورث قرار است در فصل چهارم سریال The Witcher نقش گرالت را بازی کند. اگرچه طرفداران برای بازگشت کویل اصرار داشته اند، اما به نظر می رسد که حتی بازگشت کویل به عنوان سوپرمن نیز نظر نتفلیکس یا کویل را تغییر نخواهد داد. هنری کویل قبلاً به عنوان سوپرمن در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam دیده شده بود و قرار بود در کارهای بعدی دی سی شاهد بازگشت او باشیم.

بخوانید  مصاحبه کارگردان خلاق نسخه اصلی و جدید بازی Dead Space

اگرچه هنری کویل برای بازی در نقش سوپرمن به دنیای دی سی باز نخواهد گشت، اما این بدان معنا نیست که او در فصل چهارم The Witcher بازخواهد گشت.