فقط با 57 دلار اشتراک 3 ساله VPN دریافت کنید

Windscrib ممکن است به اندازه برخی دیگر از خدمات VPN شناخته شده نباشد، اما بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهد. شما به سرورهای بیش از 69 کشور دسترسی خواهید داشت، به لطف رمزگذاری AES-256 با احراز هویت SHA512 و کلید 4095 بیتی RSA، و رابط های بصری که به راحتی می توانید تمام ویژگی های آن را مرور کنید، به سرورها دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید رایانه شخصی خود را به یک نقطه دسترسی ایمن تبدیل کنید و برنامه‌هایی را انتخاب کنید که روی VPN اجرا شوند و کدام‌یک در شبکه شما محلی باقی بمانند.

اگر در حین کار بر روی رایانه خود به دنبال حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر هستید، هیچ راه حلی بهتر از VPN وجود ندارد. متأسفانه، بیشتر خدمات نیاز به اشتراک ماهانه یا یک بار هزینه سنگین دارند. با این حال، در حال حاضر، می توانید یک اشتراک سه ساله را در این سایت خریداری کنید Windscrib VPN Pro Plan فقط برای 57 دلار، کاهش از 207 دلار، هنگام استفاده از کد تبلیغاتی فروش در ثبت نام

هنگام مرور وب، حتی یک افزونه مرورگر دریافت خواهید کرد که به تعیین بهترین مکان VPN برای عملکرد بهینه، امکان مسدود کردن تبلیغات و ردیاب‌ها، و یک ویژگی “هیولای کوکی” که کوکی‌ها را ردیابی می‌کند کمک می‌کند و در صورت لزوم آنها را حذف کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش اپیزودهای پایانی فصل ۱۱ سریال The Walking Dead

با توجه به هزینه های بسیاری از VPN های دیگر بیش از 5 دلار در ماه (یا بیشتر)، دریافت سه سال خدمات با کمتر از 60 دلار یک معامله بسیار وسوسه انگیز است. Windscrib روی Windows، macOS، Linux، iOS و Android اجرا می‌شود و راه‌های زیادی برای لذت بردن از حریم خصوصی پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد. این قرارداد فقط تا 19 دسامبر ادامه خواهد داشت، بنابراین حتماً این آخر هفته قبل از منقضی شدن در روز دوشنبه آن را بررسی کنید.