سومین پوسته One Punch Man Overwatch 2 تاتسوماکی، گردباد وحشتناک است

راجرز همچنین در مورد بزرگ‌ترین مشکلات در طراحی پوسته‌های خاص صحبت کرد و در مورد اهمیت سیلوئت‌ها در Overwatch 2 صحبت کرد. “مثلاً Doomfist: به عنوان Saitama، او یک شنل به دست می‌آورد. Doomfist، ما هرگز به او شنل نمی‌دهیم. راجرز گفت: از پوست‌ها، بنابراین سیلوئت او – شکلی که بازیکنان به دیدن آن عادت دارند – باقی می‌ماند، بنابراین ما هنگام اعمال آن بسیار مراقب بودیم.

آشکار شد تاپیک ایکس باکسپوسته افسانه ای وحشتناک Tornado Kiriko بخشی از بسته نرم افزاری با قیمت 2100 سکه (حدود 21 دلار) خواهد بود. این بسته شامل یک ژست پیروزی و یک کارت تلفن نیز خواهد بود. این بسته به همراه بقیه لوازم آرایشی وان پانچ من از تاریخ 7 مارس تا 6 آوریل در فروشگاه Overwatch 2 در دسترس خواهد بود.

پک Tornado وحشتناک شامل پوسته، ژست پیروزی و کارت تلفن است.
پک Tornado وحشتناک شامل پوسته، ژست پیروزی و کارت تلفن است.

از سوی دیگر، Kiriko به راحتی با تاتسوماکی، شکل و طرح تورنادو وحشتناک مطابقت داشت و دامن گشاد او بخشی جدایی ناپذیر از سیلوئت او بود. راجرز همچنین دو انتخاب برتر شخصی خود را برای رویدادهای متقاطع Overwatch 2 به اشتراک گذاشت: Street Fighter و Dragon Ball. رویداد One Punch Man X Overwatch 2 در 7 مارس آغاز می شود.

بلیزارد سومین پوسته Overwatch 2 را به عنوان بخشی از رویداد متقاطع One Punch Man معرفی کرد که قهرمان پشتیبانی Kiriko یک پوسته وحشتناک تورنادو دریافت کرد. دو اسکین که قبلا اعلام شده بود Mumen Rider Soldier 76 و Saitama Doomfist بودند.

مدیر هنری دیون راجرز در گفتگو با ایکس باکس وایر توضیح داد که چگونه One Punch Man به یکی از اولین رویدادهای متقاطع بزرگ برای Overwatch 2 تبدیل شد. راجرز گفت که وقتی تیم با استودیوهای مختلف انیمه در مورد احتمال کراس اوور صحبت می کرد، زمانی که One Punch Man مطرح شد. بسیاری از اعضای تیم، از جمله کارگردان بازی آرون کلر، عشق و هیجان خود را نسبت به آن ابراز کردند. یک هنرمند شخصیت به قدری از این ایده هیجان زده شده بود که در طول جلسه متقاطع شروع به کشیدن هنر سایتاما دومفیست کرد.

بخوانید  معرفی انیمه Heavenly Delusion

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر