دیگر نمی‌توان کلیپ‌های بازی Xbox را مستقیماً از کنسول‌ها در توییتر به اشتراک گذاشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



ایکس باکس تأیید کرده است که اشتراک‌گذاری کلیپ‌های گیم‌پلی مستقیماً از کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی (از طریق نوار بازی ویندوز) به توییتر غیرفعال شده است، احتمالاً به دلیل تغییرات API توییتر. در حالی که مایکروسافت توضیح نداده است که چرا این ویژگی حذف شده است، اما از سیاست جدید توییتر پیروی می کند که از شرکت ها مبلغ 42000 دلار در ماه برای دسترسی به API دریافت می کند.

با عرضه کنسول های Xbox Series X|S و یک کنترلر بی سیم ارتقا یافته ایکس باکس، این فرآیند به لطف دکمه ضبط اختصاصی روی دستگاه که می تواند برای ضبط مدت زمان مشخصی از محتوا پیکربندی شود، آسان تر شد. وقتی می خواهید فقط 15 تا 30 ثانیه فیلم برداری یا یک اسکرین شات را به اشتراک بگذارید، چیزهای مفیدی است.

ماسک نیز ارائه کرد برای «دسترسی به API با تأیید هویت» به عنوان بخشی از تلاش برای سرکوب «کلاهبرداران ربات» و «دستکاری‌کنندگان عقاید» تا 100 دلار در ماه از توسعه‌دهندگان دریافت می‌کند و این هفته شاهد حذف تیک‌های آبی از حساب‌های قدیمی در پلتفرم بودیم. این موضوع باعث شده است که تعدادی از شرکت های بازی سازی به دلیل امتناع از پرداخت، چک های خود را از دست بدهند.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار در اکتبر 2022 خرید، تغییرات گسترده ای در پلتفرم رسانه های اجتماعی رخ داده است تا بتواند سودآور شود. اخراج های گسترده در داخل شرکت و تغییرات متعدد در سیاست ها منجر به تحول در صنعت بازی شده است، به عنوان مثال قابل توجه World of Warcraft از دست دادن پشتیبانی داخلی توییتر خود، احتمالاً در پاسخ به طرح توییتر برای شارژ کردن دسترسی به API.

بخوانید  فروش Sonic Frontiers فراتر از انتظارات سگا بود

مایکروسافت اکنون به کاربران توصیه می کند که از برنامه موبایل ایکس باکس برای اشتراک گذاری مستقیم کلیپ ها از حساب های خود در توییتر استفاده کنند. سیستم Xbox DVR از زمان آغاز به کار برای به اشتراک گذاری کلیپ ها به صورت آنلاین بسیار محبوب بوده است زیرا فشار دادن یک دکمه و نمایش یک لحظه بازی قابل توجه در چند ثانیه نسبتاً آسان است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر