نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را تمام کنید

گان در پاسخ به یکی از طرفداران تایید کرد که در پایان این ماه یا ماه آینده، نمی توانیم منتظر انتخاب و معرفی بازیگر جدید سوپرمن در فیلم Superman: Legacy باشیم. گان قبلا قول داده بود که بازیگر نقش کلارک کنت پس از تکمیل فیلمنامه معرفی خواهد شد، اما زمان خاصی را برای آن اعلام نکرد. در هر صورت، شایعه شده است که فیلمبرداری و تولید Superman: Legacy در ژانویه 2024 آغاز خواهد شد که احتمالاً ممکن است تغییر کند.

صفحه اول فیلمنامه فیلم Superman: Legacy

جیمز گان هنگام معرفی Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل می‌کند و حقیقت، عدالت و مهربانی آمریکایی را در دنیایی که مهربانی قدیمی و منسوخ تلقی می‌شود، تجسم می‌دهد. . هنری کاویل قرار نیست به عنوان مرد فولادی در فیلم Superman: Legacy بازگردد و بازیگر جوان‌تری که هنوز انتخاب نشده است جایگزین او شود.

جیمز گان اخیراً جزئیات جدید Superman: Legacy مانند تکمیل فیلمنامه و موارد دیگر را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

اگرچه بسیاری در ابتدا تصور می کردند که گان تنها صفحه اول فیلمنامه Superman: Legacy را منتشر کرده است، اما بعداً تأیید کرد که در واقع نوشتن فیلمنامه Superman: Legacy را به پایان رسانده است. البته گان احتمالاً چندین بار قسمت‌هایی از فیلمنامه نهایی را بازنویسی می‌کند و تا شروع فیلم‌برداری همه چیز را تغییر می‌دهد. حال سوال اینجاست که آیا به زودی بازیگر سوپرمن معرفی می شود؟

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود.

بخوانید  ادغام نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی ها در آپدیت جدید پلی استیشن 5

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای جدید فیلم DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه محافظان کهکشان و فیلم The Suicide Squad باشد. که مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Superman: Legacy منتشر شده است. جیمز گان اخیراً تصویری از خط داستانی Superman: Legacy در اولین روز حضور سوپرمن در دنیای کمیک منتشر کرده است:

تحریریه مجله بازی یک گیمر