در تریلر جدید Stormgate، ستاره مارول سیمو لیو در نقش بزرگی حضور دارد



Stormgate اخیرا وارد دوره بتای بسته خود شده است، اما توسعه دهنده Frost Giant Studios چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارد. به عنوان بخشی از The Game Awards 2023، این استودیو تریلر داستان و گیم پلی جدیدی را با حضور شانگ چی و ستاره باربی سیمو لیو منتشر کرد.

لیو نه تنها در تریلر ظاهر می شود، بلکه یک شخصیت قابل بازی در بازی به نام Warz خواهد بود که بخشی از جناح Infernals است. لیو خودش یکی از طرفداران استراتژی زمان واقعی است و برای ارائه تریلر حضوری در The Game Awards حضور پیدا کرد.

در حال پخش: Stormgate – Story and Gameplay Trailer with Simu Liu | TGA2023

تریلر Stormgate شخصیتی را نشان می‌دهد که دیوانه‌وار تلاش می‌کند برق یک پورتال را قطع کند که ناگهان موج عظیمی از انرژی و موجودات شیطانی بی‌شمار آزاد می‌شود. حلقه‌ای از فیلم‌های گیم‌پلی، راه‌های مختلفی را برای کشتن نشان می‌دهد، سربازان و هیولاها در حال درگیری هستند و وسایل نقلیه بزرگ انبوهی از دشمنان را درهم می‌کوبند.

Stormgate استعدادهای سابق بلیزارد زیادی را در تیم توسعه خود دارد و داستان آن توسط کریس متزن نوشته شده است. متزن نقش مهمی در خلق آثار اولیه بلیزارد و همچنین صداپیشگی چندین بازی داشت. او اخیراً پس از پایان کارش در Stormgate به صورت تمام وقت به بلیزارد بازگشت.

Stormgate در تابستان 2024 در Steam Early Access عرضه خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر