در اولین پوستر مادام وب داکوتا جانسون و سیدنی سوینی حضور دارند


سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی مادام وب را با حضور کاساندرا وب در آخرین لباس خود منتشر کرد.

ماه گذشته بود اولین تریلر فیلم Madame Web منتشر شد و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین پوسترهای رسمی جدیدترین اسپین آف مرد عنکبوتی فاش شد. سونی پیکچرز اولین پوسترهای رسمی مادام وب را منتشر کرد که در آن شاهد دو پوستر هستیم. پوستر اول شخصیت های اصلی این فیلم را در کنار هم به صورت کلیشه ای نشان می دهد که پوستر رسمی فیلم محسوب می شود.

پوستر رسمی فیلم مادام وب

پوستر دوم بر روی شخصیت کاساندرا وب با نام مستعار مادام وب با بازی داکوتا جانسون تمرکز دارد، جایی که می توانید ظاهر رسمی این شخصیت را در فیلم مادام وب مشاهده کنید که شبیه به نسخه کمیک است و قبلاً در پشت صحنه لو رفته دیده شده بود. تصاویری از فیلم در مورد لباس و ظاهر بود.

پوستر شخصیت مادام وب با بازی داکوتا جانسون در فیلم مادام وب

داکوتا جانسون مثل مادام وب، سیدنی سوینی، اما رابرتز، آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسدس، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیماز جمله بازیگران حاضر در فیلم مادام وب و ایفای نقش هستند. اس جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال جسیکا جونز و دو قسمت از سریال مدافعان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه مادام وب را بر عهده داشت. کلر پارکر در نوشتن فیلمنامه مادام وب به کلارکسون کمک کرد.

فیلم مادام وب برای اکران در تاریخ 16 فوریه 2024 (27 بهان 1402) برنامه ریزی شده است. در ادامه، Kraven the Hunter در 30 آگوست 2024 (9 سپتامبر 1403) و Venom 3 قرار است در 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.

بخوانید  چگونه از باتری گوشی مراقبت کنیم؟ بایدها و نبایدهای شارژ باتری گوشی
تحریریه مجله بازی یک گیمر