خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

قیمت آفر و بتل پس کالاف موبایل در هر ریجن متفاوت است، بنابراین قبل از ثبت سفارش حتما به موجود بودن آفر و بتل پس داخل اکانت بازی خود و مبلغ دلاری آن دقت کنید تا در انجام سفارش با مشکل مواجه نشوید. برای شرکت کنندگان در رقابت‌های بتل‌رویال که همه‌ی ماموریت‌های در نظر گرفته شده را انجام دهند، به عنوان پاداش سی پی رایگان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این مورد گهگاهی در خرید پک پرایس مشاهده شده که گاهاً مقداری سی پی نیز به خریدار از سوی شرکت سازنده بازی اعطا شده است. یکی از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید. هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. سایت هزار جم در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است و هدف آن ارائه خدمات خرید درون برنامه ای انواع بازی های موبایلی مثل کلش آف کلنز و کلش رویال و پاب جی و فورتینایت و …..

  • نقشه جدید فصل ۱۰ کالاف دیوتی موبایل Crossroads نام دارد که قبلاً آن را در بلک آپس کلد وار دیده بودیم.
  • خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و…
  • برای خرید سیپی کافیست به سایت ایران موجو سری بزنید و از بین پکیج‌های فراوان ارائه شده در این سایت، پکیج ایده‌آل خود را انتخاب کنید.
  • اگر از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید آن را قطع و وصل کنید و در صورت امکان تلفن هوشمندتان را ریستارت کنید.
  • سبک کال آف دیوتی موبایل شباهت‌های بسیاری به پایجی دارد و از این رو بسیاری این بازی را یک نسخه کپی اما نه برابر اصل آن می‌دانند.
بخوانید  ️ خرید سقف کناف تا 30% تخفیف ویژه مهر همراه با نصب و ارسال به کل کشور

سی پی واحد پولی درون برنامه این بازی است که با استفاده از آن می توانید از تمامی امکانات بازی استفاده کنید و ان ها را خریداری کنید . به زمان خودمانی، سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل، همان پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند که می‌توانید با خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل اقداماتی نظیر تجهیز سلاح ها، خرید و ارتقای اسلحه و لباس، فعال سازی بتل پس و … اشاره نمود. بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تا است و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌ های خاص خود را دارند. شما برای ارتقاء این توانایی ‌ها و همچنین خرید سلاح و تجهیزات به روز و قوی نیاز به پرداخت درون برنامه ‌ای دارید؛ یعنی باید پول بازی را خرج کنید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست آورید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی، که پول رایج بازی است، شما می‌توانید پک‌های مختلف سی پی را از ما خریداری کنید. در این مقاله از وب سایت ایران موجو سعی کردیم سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل را معرفی کنیم و نکات مربوط به خرید سی پی را به طور کامل ذکر کنیم.

خرید آفر 4.99 دلاری کالاف دیوتی موبایل

پس از گذشت چندین سال از عرضه نسخه های مختلف بازی کالاف دیوتی برای PC حالا شاهد عرضه آن برای گوشی های موبایل هستیم. بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همچنین طراحی این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios صورت گرفته است. کالاف دیوتی موبایل همانند بازی های نام‌آشنایی همچون پابجی موبایل، فورتنایت و…

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

آیا برنده‌شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل دشوار است؟

بعد از این خرید، کارشناسان پشتیبانی همراه شما خواهند بود و در صورت بروز مشکل، در کمترین زمان ممکن، راهنمایی­های لازم را به شما ارائه می­‌دهند و مشکلات شما را بر طرف می‌کنند. یکی از بهترین روش­ها برای دریافت سی پی کالاف دیوتی، شرکت در چالش ها و ماموریت های روزانه و هفتگی بازی کالاف دیوتی می­باشد. با شرکت در این ماموریت­ها، به عنوان پاداش به شما سی پی رایگان تعلق می­گیرد. این موضوع سبب شد بازی کالاف دیوتی به یکی از محبوب­ترین بازی­ها در تاریخ بازی­های موبایلی تبدیل شود.

دسته بندی

هم‌چنین برای زنده ماندن استراتژی خاصی داشته و با مجله خبری یک گیمر به آن سلاح‌هایتان را انتخاب کنید. در فری فایر هم مانند کالاف شما از بین 8 کارکتر بازی می‌توانید انتخاب کنید و برای ارتقاء شخصیت‌ها و خرید تجهیزات مختلف باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. در بازی فری فایر شما علاوه بر شخصیتی که انتخاب می‌کنید می‌توانید یک حیوان خانگی هم انتخاب کنید تا در جنگ به شما کمک کند در صورتی که در بازی کالاف دیوتی همچین امکانی وجود ندارد. همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید حداقل 80 سی پی کالاف دیوتی داشته باشید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر