خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer

این فصل از 28 دی ماه در دسترس قرار گرفته و تقریبا بیش از 2 ماه به طول می‌انجامد و در این مدت بازیکنان اجازه دارند جوایز محدود را به اکانت خود برای همیشه اضافه کنند. این حالت، یکی از دلایل خوب و هیجان‌انگیز دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل است. در اینجا باید یک نقشه دلخواه را انتخاب کنید و به دشمنان نشان دهید که جهنم چه شکلی است. Sks‌، ASM-10، K-44، qq9، Echo، katana، PPSH-41، GRH، Kilo 141، pharaoh، the type 25، swordfish The، SVD، Man-O-War، Cryobomb، Zrg 20 میلیمتری، Switchblade x9 و چاقوی پروانه ای.

  • بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.
  • خوبه ولی من گوشی می‌خوام که هم به هیچ وجه از لگ خبری نباشه و هم بیشترین مدت زمان به این شکل دوام بیاره و مثلا بعد از چند سال سیستمش خراب نشه و لگ پیدا کنه.
  • بعضی اسکین‌های ارائه شده برای این اسلحه‌ها را می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، تهیه کنید.
  • پول بازی کالاف دیوتی موبایل با شخصیت‌ها و ویژگی‌هایی از نسخه‌های قبلی ارائه شده و چندین قابلیت جدید در آن دیده می‌شود.

دلایلی بسیاری وجود دارد که این بازی را این چنین پرطرفدار کرده ، و در بین رقیب های خود در زمینه بازی های اکشن دارای بیشترین هوادار میباشد. در بازی های بقا و اکشن، مخصوصا در نسخه ی اندروید، این بازی هواداران زیادی را به خود اختصاص داده است. استقبال از گیم‌های موبایلی باعث شده هرروز نام بازی‌های جدیدتری به‌گوشمان بخورد. در چنین موقعیتی پیداکردن گیمی با ویژگی‌های خوب کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد. اگر اهل بازی‌های جنگی، اکشن و تفنگی هستید، خوب است بدانید بازی‌های شناخته‌شده و خوش‌ساخت زیادی در این ژانر وجود دارند.

بخوانید  راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

سی پی چیست و چه کابردی دارد ؟

شما عزیزان میتوانید هم اکنون این بازی زیبا و مهیج را از گوگل پلی دانلود کنید و به بازی بپردازید. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید.

سوالات متداول خرید سی پی کالاف

در این بخش ها، می‌توان در قالب دو تیم پنج نفره در مقابل هم به رقابت پرداخت. در این بازی از انواع نقشه‌های متنوع موجود در سری بازی‌های کالاف دیوتی استفاده شده‌است که به این بازی حالتی خاطره انگیز داده‌است و جذابیت آن را برای مخاطب چندین برابر می‌کند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان می‌توانند در بخش Loadouts، سلاح‌های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند.

در مجله خبری یک گیمر باز شده از قسمت بالا بروی آیکون به علاوه که به رنگ زرد است کلیک کنید. در پنجره جدید link to soecial accont گزینه call of duty را انتخاب کنید. برای ذخیره داده‎ها شما باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید.با این کار شما همیشه می‌توانید اقدام به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود کنید. به این منظور صفحه را تا انتها پایین کشیده و گزینه ceate an account را لمس کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر