خدمات شبکه در تهران 15% تخفیف خدمات شبکه های کامپیوتری-ترازنت

امروزه شبکه های کامپیوتری در تمامی حوزه های مربوط به کسب و کار و سازمان های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل استفاده از خدمات شبکه و کامپیوتر، در سازمانها و نهاد های فوق ناگزیر میباشد و یکی از مهمترین نیاز های کسب و کارهای امروزی به حساب می آید. پشتیبانی شبکه فقط شامل رفع مشکلات نمی باشد ، بلکه در این خدمات، اطلاعات و امنیت شبکه و زیر ساخت ها نیز حفظ می شود. داشتن پشتیبانی شبکه مطمئن و مناسب می تواند خیال شما را از بابت ایجاد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و زیرساختی راحت کند.

همچنین با استفاده از برنامه veeam replication شما قادر خواهید بود به راحتی اطلاعات از دست رفته در سرور ها و ماشین های مجازی را بازگردانی کنید. بکاپ گیری با veeam backup به راحتی و از طریق یک کنسول مدیریتی قابل انجام است. خدمات اکتیو شبکه شامل تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه همچون کارت شبکه، سوییچ ، مسیریاب ، دیوار آتش ، مبدل فیبر نوری و سرور می باشد.

  • بنا به درخواست مشتری انواع خدمات شبکه کامپیوتر حضوری و غیر حضوری انجام می شود.
  • راه اندازی زیر ساخت شبکه از مراحل ابتدایی مانند کابل کشی و نصب ابزارهای سخت افزاری تا نصب سیستم های نرم افزاری و پشتیبانی از شبکه ، از مجموعه اقداماتی است که در زمینه Network Services صورت می گیرد.
  • عدم همکاری با شرکت خدمات شبکه مناسب می‌تواند موارد مختلفی را برای شما به وجود آورد؛ از جمله این مشکلات می‌توان به خرابی متعدد شبکه کامپیوتری اشاره کرد.
  • خدمات زیرساخت شبکه در واقع به خدماتی گفته می شود که به شما کمک می کنید یک شبکه را طراحی، پیاده سازی و اجرا کنید.
  • امنیت شبکه یک اصطلاح گسترده است که شامل بسیاری از فناوری‌ها، دستگاه‌ها و فرایندهای مختلف می‌شود.
بخوانید  اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

موارد فوق خدماتی بودند که شرکت پشتیبانی آنها را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهند. از بزرگترین شرکتهای پشتیبانی شبکه روی بستر اینترنت که در قالب فروم ها و صفحات پرسش وپاسخ ، به مراجعه کنندگان خدمات میدهند ، می توان به پشتیبانی شرکت مایکروسافت ، میکروتیک ، سیسکو ، کینگ آی تیو … اشاره کرد . مثلا آیا به این مشکل برخورد کرده اید که باج افزار ransomware تمامی اطلاعات شما را از بین ببرد و دیگر به اطلاعات چند ساله که اهمیت زیادی برای شما دارد ، دسترسی نداشته باشید ؟ ما به شما راهکار ارائه میدهیم تا کمتر به این باج افزار مبتلا شوید. دسترسی به اینترنت، اتصال به WiFi، چاپ به صورت بی سیم، و استفاده از تلفن VoIP ، همه عملکردهای مبتنی بر شبکه هستند. اساساً، هنگامی که در سیستم یا تلفن کاری خود به هر چیزی دسترسی دارید – از شبکه استفاده می کنید.

چرا برون سپاری به یک شرکت خدمات شبکه به نفع شماست؟

بی شک شرکت Kaspersky ( کسپرسکی ) یکی از بهترین شرکت های امنیت سایبری می باشد که برنامه های امنیتی نظیر کسپرسکی آنتی ویروس و کسپرسکی اینترنت سکیوریتی و کسپرسکی توتال سکیوریتی موجود در دنیا را عرضه می کند که می تواند حداکثر محافظت، را از کامپیوتر شخصی شما انجام دهد. ESXi یک هایپروایز است که به عنوان سیستم عامل بر روی سخت افزار سرور یا کامپیوتر شما قرار گرفته سپس میتوانید سخت افزار و منایع سیستم را بین چندین سیستم تقسیم کنید. قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به گستردگی شبکه تنوع تجهیزات و مدت زمان حضور نیرو متخصص اشاره کرد. در این فاز نوبت به نصب رک، سوئیچ‌ها، روترها، سرورها، نصب پچ پنل، پچ کورد، تجهیزات شبکه داخل رک، آرایش رک و در آخر تست تمامی نودها و تجهیزات می‌رسد.

بخوانید  خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

ما در تیم پشتیبانی شبکه کامکو تلاش می کنیم تا در کمترین زمان بهترین کیفیت و شرایط را برای شبکه شما در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ایجاد کنیم و از ایجاد مشکلات در آن جلوگیری کنیم. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه ای از فعالیت ها در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری میباشد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح نرم افزار شبکه مانند نرم افزارهای کلاینت و سرور، سرویس های شبکه و همچنین سیستم عامل روی دهد و یا ممکن است در سطح سخت افزار شبکه مانند کابل کشی، کیستون، پچ پنل و تجهیزات نصب شده در اتاق سرور و رک به وجود آید. خدمات شبکه به مجموعه فعالیتی که در جهت حفظ و نگهداری، رفع ایراد و اشکالات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک شرکت و یا سازمان، انجام می گردد گفته می شود.

در قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان به صراحت درباره عدم افشای اطلاعات صحبت شده است که میتواند نگرانی شما را در این رابطه برطرف سازد. همچنین بسیاری از سازمان ها برای استخدام کارکنان در قراردادشان بند عدم افشای اطلاعات را گنجانده اند. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد. سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی مثل نرم‌افزارهای مالی، اتوماسیون اداری، نرم افزار فروش، سیستم پست الکترونیکی و ارتباط با شبکه وایرلس، باید همیشه در دسترس باشند. به علاوه اینکه حتماً راهکار یا راهکارهای جایگزین در زمان اتفاقات احتمالی و از دسترس خارج شدن اطلاعات حیاتی شرکت، سرویس‌ها و یا اینترنت، پیش بینی شده باشد. اتصال کامپیوترها به سرورها در شبکه ، اتصال و سرعت بالای اینترنت ، پوشش قطعی شبکه وایرلس ( بی سیم) و سرعت آن، از موارد مهم در پایداری زیرساخت شبکه هستند و جزئی از خدمات پشتیبانی شبکه به حساب می آید.

بخوانید  دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

مزایای استفاده از خدمات شبکه ترازنت

به همین دلیل است که ارتقاء سخت افزار و نرم افزار قدیمی به طور منظم بسیار taraznet.com مهم است. به همین دلیل، شایگان رویکردی تهاجمی برای امنیت شبکه در پیش گرفته است. در حالی که پشتیبانی شبکه، پشتیبانی سیستم، پشتیبانی از سرور و غیره از نظر فنی چیزهای متفاوتی هستند، بسیاری از ما – از جمله افراد فناوری اطلاعات – از این عبارات به جای یکدیگر استفاده می کنیم.

خدمات شبکه در تهران 15% تخفیف خدمات شبکه های کامپیوتری-ترازنت