برنامه تلویزیونی جوان دکستر در دست ساخت است – گزارش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

طبق تعریف، بیشتر تعاریف سنتی پیش درآمد دکستر، هریسون را از دریافت زمان نمایش یا ارتباط داستانی منع می‌کند. فیلیپس گفت که هریسون “چشم انداز متفاوتی را نسبت به دکستر در Vigilance of all به ارمغان می آورد” و به جای کد دکستر، هریسون بر چگونگی کشتن “افراد بد” تمرکز می کند. [can be about] چقدر جانها را نجات می دهیم که این آدم بد قرار نیست بکشد.”

با پایان یافتن «دکستر: خون جدید» با کشته شدن شخصیت عنوان‌دار توسط پسرش هریسون، شگفت‌انگیز نیست که بدانید فیلیپس با تمرکز بر قاتل تازه ساخته شده، پتانسیل بالایی در داستان می‌بیند. او توضیح داد: “هریسون شخصیت پیچیده ای است و دانه های مسافر تاریک را در خود دارد.” “او قادر است. در پایان به حذف دکستر نگاه کنید، آنچه در هریسون وجود دارد این است که او باید آن مرد را بکشد.”

Showtime نظر رسمی ارائه نکرده است، اما این نشریه گزارش می دهد که یک پیش درآمد یکی از “تکرارهای جدید Dexter” است که شبکه در نظر دارد. این که Dexter: New Blood کوتاه شد تعجب آور است، زیرا احیای 10 قسمتی به طور متوسط ​​8 میلیون بیننده در هفته داشت. علاوه بر این، Clyde Phillips مجری برنامه بلافاصله در ژانویه 2022 زمانی که این فصل به پایان رسید، ضبط شد و می دانست که سریال چگونه ادامه خواهد داشت.

بخوانید  مشخص شدن ورزشکاران کاور NHL 23 تا اعلام جزئیات گیم‌ پلی جدید بازی

“چه [Showtime] فیلیپس گفت که اگر می‌خواهم دنباله‌ای بسازم، می‌گویم بله. ضرب الاجل. “من اتفاقات زیادی دارم، اما همه چیز را به خاطر این موضوع کنار می گذارم و در یک ثانیه بله می گویم.”

به عنوان بخشی از ادغام قریب الوقوع Showtime با Paramount+، فصل 2 Dexter: New Blood به نفع یک سریال پیش درآمد احتمالی «متمرکز بر نسخه جوانی از ضدقهرمان اصلی» حذف شد. TVLine اولین کسی بود که با استناد به “چند منبع ناشناس” گزارش داد.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلر برای Dexter: New Blood است. اگر تماشا نکردید و نمی‌خواهید اسپویل شوید، خواندن را متوقف کنید.